شناسه خبر : 22135 1398/10/18 08:18:23

تمدید مهلت شرکت در جشنواره عکس نگاه به آینده

در پی درخواست هنرمندان علاقه‌مند جهت حضور در دومین جشنواره عکس "نگاه به آینده" مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تمدید شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، در پی درخواست هنرمندان علاقه‌مند جهت حضور در دومین جشنواره عکس نگاه به آینده مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 19 دی‌ماه 1398 تمدید شد.

دبیرخانه جشنواره به اطلاع آن دسته از هنرمندانی که موفق به ارسال اثر یا ثبت نام در جشنواره نشده‌اند می رساند، مهلت شرکت در مسابقه تا ساعت 19 روز پنج‌شنبه 19 دی‌ماه تمدید شده و پس از زمان اعلام شده امکان حضور در جشنواره برای علاقه‌مندان فراهم نخواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را براساس مقررات اعلام شده از طریق تارگاه جشنواره به نشانی: www.ba-festival.com ارسال نمایند.

دومین جشنواره بین‌المللی "نگاه به آینده" با حمایت بانک آینده از پانزدهم آذرماه ٩٨ آغاز شده و اکنون مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره چهار روز تمدید شد.

هنرمندان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در زمینه‌های آموزش و تحصیل، بهداشت و سلامت، گردشگری، محیط‌زیست و توسعه پایدار را از طریق سایت جشنواره به نشانی www.ba-festival.com ارسال کنند.

"الیف باتماز" از کشور ترکیه و "سیف‌الله صمدیان" ، "محمود کلاری " ، "حمید جبلی" و "مهدی آشنا" آثار این دوره از جشنواره را داوری می کنند.

در بخش هایی از فراخوان این جشنواره آمده است: آینده، همان آرزوهای محقق شده است، رویاهای جان گرفته،تصمیمات به سرانجام رسیده، و نگاه نسل جوان به آینده، چشم اندازی است برای آنان که در تکاپوی ساختن آینده اند. جشنواره عکس نگاه به آینده، لحظاتی از آینده جهان است که در قاب تصویر عکاسان ثبت می شود تا با امید به زندگی در آینده روشن شود و روشن باقی بماند. مسابقه عکس نگاه به آینده بر آن است تا جوانان و عکاسان را به اندیشیدن پیرامون آینده جهان و منطقه ای که در آن زندگی می کنند، تشویق کند و منعکس کننده نگاه جوانان به تصمیم های مدیران آینده نگر باشد.

شرکت در این جشنواره برای تمام علاقه مندان آزاد و رایگان اعلام شده و نحوه داوری آثار بدین صورت است که آثار ارسال شده پس از بررسی و تایید اولیه وارد مرحله انتخاب و سپس داوری می شوند.

هیات انتخاب و داوری طی جلسات داوری تعداد 100 اثر برتر را برای نمایش در نمایشگاه عکس "نگاه به آینده" انتخاب می کنند.در مرحله نهایی، از میان عکس های انتخاب شده، نفرات برگزیده انتخاب و معرفی می شوند.

بنا به اعلام دبیرخانه جوایز این رویداد بدین شرح است: نفر اول: تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به مبلغ 60 میلیون ریال . نفر دوم: تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به مبلغ 50 میلیون ریال. نفر سوم: تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به مبلغ 40 میلیون ریال و جایزه بزرگ جشنواره: تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به مبلغ 120 میلیون ریال است.

کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir, All rights reserved. | Powered by www.dorweb.ir