شناسه خبر : 22279 1398/11/06 10:15:35

مهلت ارسال آثار به جشنواره مد و لباس فجر تمدید شد

روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعلام کرد: علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود به نهمین جشنواره مد و لباس فجر، تا ۱۲ بهمن ماه فرصت دارند.

به گزارش تجسمی آنلاین و به نقل از  روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره مد و لباس فجر که پیش از این تا هشتم بهمن ماه اعلام شده بود به دلیل استقبال و ترافیک زیاد، تا ۱۲ بهمن ماه تمدید شد.

بر همین اساس علاقه‌مندان ارسال آثار به جشنواره مد و لباس فجر، می‌توانند تا ۱۲ بهمن ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند و  همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۷۲۲۳۱۲ داخلی ۱۰۴ تماس بگیرند.

 جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با هدف نگاهی نو به بازار، ایجاد فضای رقابتی سالم بین طراحان عرصه مد و لباس، تشویق طراحان به ارائه طرح و الگوهای به روز و نوآورانه، کمک به ارتقای سطح حوزه طراحی با الهام از نمادهای هنر ایرانی اسلامی و کشف استعدادهای نو،  برگزار می‌ شود.

موضوع ویژه این دوره از جشنواره در تمام بخش‌های مسابقه با عنوان «فر گلستان» است. منطقه شمال شرقی ایران مهد تمدن ۷ هزار ساله، به دلیل قدمت و سابقه تاریخی که به همین جهت ابنیه‌های مختلف را در این منطقه داریم و در گلستان به دلیل ویژگی‌ها و تنوع قومیتی با آداب و رسوم مختلف مشهور به رنگین‌کمان اقوام ایران زمین است. رنگارنگی پوشش نتیجه لباس‌های محلی اقوام این سرزمین است و بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مانند پارک ملی گلستان، برج گنبد قابوس، کاخ موزه گرگان، تپه بازگیر، جنگل شصت کلا، جنگل شصت کلاته، آبشار کبودوال، پارک جنگلی النگدره، آبشارهای شیرآباد، مسجد جامع گرگان، خانه امیر لطیفی، مدرسه عمادیه، پل تاریخی آق‌قلا و دیوار بزرگ گرگان شمه‌ای از ذخایر فرهنگی این مرز وبوم است.

نهمین جشنواره مد و لباس فجر در بخش‌های مختلف رقابتی و غیر رقابتی با موضوع «فر گلستان»، ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.  

کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir, All rights reserved. | Powered by www.dorweb.ir