شناسه خبر : 23681 1399/04/29 11:41:36

لغو آرت فریز لندن به دلیل کرونا

نمایشگاه فصل پاییز فریز لندن به دلیل احتمال ادامه یافتن بیماری کرونا لغو شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، مدیران موسسه آرت فریز اعلام کردند که هر دو نمایشگاه هنری لندن را در ماه اکتبر به دلیل چالش‌های مهم ناشی از شیوع کرونا، مانند محدودیت در سفر و برگزاری رویدادهای بزرگ در انگلستان، لغو می‌کنند.

با توجه به اینکه دولت انگلیس در مورد اینکه آیا رویدادهای بزرگ در پاییز قادر به انجام هستند یا خیر، توضیح شفافی ارائه نداده است، مسئولین آرت فریز هم نمی‌توانند از گالری‌ها بخواهند تا برای رویدادی که ممکن است رخ ندهد، ثبت‌نام و پرداخت هزینه کنند.

همان‌طور که در طول مدت شیوع کرونا مرسوم شده است، در فریز هم یک ظرفیت دیجیتالی وجود دارد و قرار بود در زمان برپایی نمایشگاه‌ها بین 8 تا 11 اکتبر، برنامه‌هایی در این فضا تدارک دیده شود. نسخه جدیدی از اتاق‌های مشاهده آنلاین طراحی‌شده بود تا همه 160 شرکت‌کننده‌ای که در Frieze London  و Frieze Masters  قصد حضور داشتند بتوانند از فضاهای مجازی برای نمایش و فروش آثار استفاده کنند.

حال برگزارکنندگان فریز می‌گویند: "اگرچه امسال به صورت حضوری در نمایشگاه‌ها حضور نخواهیم داشت اما منتظر ادامه همکاری و شکل‌گیری اجتماع‌مان در نمایشگاه آنلاین هستیم."

مسئولان فریز همچنان قصد دارند هفته پرشوری را جشن بگیرند، زیرا این رویداد سنگ بنای تقویم فرهنگی است که انرژی بی‌نظیری را به گالری‌ها و مؤسسات بزرگ این شهر می‌بخشد.

با این‌حال فروشندگان آثار هنری می‌گویند که آنها انتظار دارند مجموعه‌داران لندن طی هفته فریز از گالری‌ها بازدید کنند. آنها عقیده دارند که خریداران نیاز به ارتباط انسانی دارند و باید نمایش‌های خاصی برای آنها تدارک دیده شود. درحالی‌که چنین ابتکاری ممکن است به حمایت از گالری‌ها کمک کند، اما منابع مالی کمی برای آن وجود دارد زیرا لغو نمایشگاه باعث خسارت بزرگی برای فریز می‌شود.

آرت‌‌فریز لندن طی سه سال گذشته 60 هزار بازدیدکننده داشته است که حال با لغو آن یکی دیگر از رویدادهای مهم هنری دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال 2020 برگزار نمی‌شود.

کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir, All rights reserved. | Powered by www.dorweb.ir