شناسه خبر : 28502 1400/09/10 13:17:39

فراخوان رقابت عکاسی هنری LENSCULTURE 2022

رقابت عکاسی LensCulture با هدف کشف استعداد های عکاسی، بدون توجه به سن، موقعیت جغرافیایی و یا تجربه ی هنری، برگزار می کند

به گزارش تجسمی آنلاین، رقابت عکاسی LensCulture با هدف کشف استعداد های عکاسی، بدون توجه به سن، موقعیت جغرافیایی و یا تجربه ی هنری، این رقابت را برگزار می کد.

با استفاده از تکنیک های بدیع و خلاقانه ایده های خود را عملی کنید، هیچ محدودیتی برای این رقابت وجود ندارد و این رقابت امیدوار است که آثار متفاوت و خلاقانه ای دریافت کند. از آثار مفهومی و آثار خلق شده برای گالری ها و فرم های جدیدی که درباره عصر جدید دیجیتال است. آنچه اهمیت دارد خلاقیت منحصر به فرد و دیدگاه خلاقانه ی شماست که مهارت شما را به آثاری بدیع تبدیل کند.

این رقابت برای انواع عکاسی هنری آزاد است: مفهومی، تجربی، منظره، فرآیند جایگزینی، عکاسی بدون دوربین، روایتی، سینمایی، مد، آبسترکت، اختصاصی، طبیعت بی جان، پرتره، عکاسی محیطی، تصاویر کشف شده و آنالوگ.

شما می توانید یک عکس یا عکس ها سریالی ارسال کنید.

هزینه ی یک عکس رایگان است و برای هر عکس اضافی 10 دلار USD، 5 اثر تک تصویری، به صورت جداگانه (نه به صورت سریالی) 35 دلار است. می توانید حداکثر 10 عکس را که به صورت یک سری به قیمت 45 دلار ثبت کنید.

شرکت در این رقابت برای تمام عکاسان حرفه ای و آماتور بالای ۱۸ سال آزاد است.

برندگان رقابت در نمایشگاه عکس پاریس ۲۰۲۲، همراه با پوشش رسانه ای گسترده و جوایز نقدی شرکت خواهد کرد.

آخرین مهلت:۱۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۴ آذر ۱۴۰۰)

کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir, All rights reserved. | Powered by www.dorweb.ir