شناسه خبر : 31845 1401/04/21 14:40:01

«تزکیه» هنرمندان معاصر در نگارخانه لاله

نمایشگاه گروهی تصویر سازی هنرمندان معاصر ایران “ تزکیه“درنگارخانه لاله برگزار می شود.

به گزارش تجسمی آنلاین این نمایشگاه حاصل تلاش جمعی از هنرمندان معاصر ایران است که با رویکرد تصویرسازی گردآوری و انتخاب شده است. در این نمایشگاه سعی در نمایش و بررسی تکنیک های مختلف تصویرسازی و کنکاشی در رسیدن به ساختار تصویری و بیان دغدغه های درونی هنرمندان تصویرگر بوده است.

اسامی هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه عبارتند از شیما ادیب زاده، سعید امکانی، رویا بیژنی، ماهنی تذهیبی، مژگان حاجی محمدی، محمد مهدی حیدری، مصطفی خزایی، مارال دهقانی، مهشید راقمی، ایلگار رحیمی، مهرنوش ستوده، محمدعلی سعیدی، حسام الدین طباطبایی، کمال طباطبایی، عاطفه فتوحی، آسیه گونه زاده، سحر للهی، زهرا مداح، امیر مفتون، اکبر نیکان پور، مرتضی یزدانی.

آیین گشایش نمایشگاه «تزکیه» روز جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و نمایشگاه تا ۲ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ و پنجشنبه ها ساعت ۹ تا ۱۳ به جز روزهای تعطیل دایر خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir, All rights reserved. | Powered by www.dorweb.ir