شناسه خبر : 31876 1401/05/19 16:37:05

«دنیای موازی» در گالری ژاله

نمایشگاه آثار مهشاد صفوی با عنوان «دنیای موازی» ۲۱ مرداد در گالری ژاله افتتاح می‌شود.

به گزارش تجسمی‌آنلاین، مجموعه‌ای از آثار مهشاد صفوی با عنوان «دنیای موازی» در گالری ژاله به نمایش درمی‌آید. صفوی در آثار سورئالیستی خود با بازی گرفتن جهان اطراف خود ذهن ببیننده را به چالش می‌کشد. در واقع نقاشی‌های او از عناصر آشنایی الهام گرفته که با تغییر ماهیت آن‌ها تصویری خیال‌گونه رقم می‌خورد.


در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «این مجموعه سفر درونی من است در راه شناخت خود و جهان پیرامونم، حال اینکه سعی می‌کنم این شناخت را در دنیای تخیلاتم دنبال کنم. حقیقت شاید نظم ظاهری‌اشیاء نباشد، بلکه دگرگونی است که در تخیلات یا خواب و رویا بر ما ظاهر می‌شود.»


مهشاد صفوی متولد ۱۳۶۶ در تهران است. او تحصیلاتش را از هنرستان در رشته گرافیک آغاز کرده و در ادامه لیسانس هنر‌های تجسمی را از دانشگاه علم و فرهنگ دریافت کرده است. او در طول این سال‌ها در مدیوم‌های مختلف کسب تجربه کرده و در چند نمایشگاه گروهی در سفارت ساحل عاج، گالری کارگاه هنر، گالری اعتماد، گالری هفت ثمر، پروژه‌های نیومدیا، موزه هنر‌های معاصر فلسطین، گالری فرمانفرما و گالری موتورخونه شرکت کرده است.


نمایشگاه «دنیای موازی» ۲۱ تا ۳۱ مرداد ١۴٠١ در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۲۱ و در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گالری ژاله مراجعه کنند.

کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir, All rights reserved. | Powered by www.dorweb.ir