سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 21385
تاریخ انتشار : 1398/05/26 16:24

آلبوم موسیقی خارجی با نقاشی های هنرمند جوان داخلی



نقاشی های آلبوم موسیقی هنرمند ایرانی مقیم آمریکا را نجوا عرفانی کشیده که یغما گلرویی از این آثار به نیکی یاد کرده است.

به گزارش تجسمی آنلاین، نجوا عرفانی هنرمند جوانی است که آثارش کاور آلبوم جدید خواننده ایرانی مقیم آمریکا، ابراهیم حامدی به نام «لاله زار» شده است. نجوا عرفانی از چندی پیش در صفحه شخصی خود در مورد این آثارش و کجایی استفاده از آنها توضیح داده بود.


نجوا عرفانی به همراه یغما گلرویی


یغما گلرویی، ترانه سرا که اشعار این آلبوم را گفته است در مورد این آثار در صفحه خود نوشته است:‌ طراحی جلد آلبوم لاله زار بدون شک یکی از زیباترین و حرفه ای ترین کاور آلبوم های موسیقی مردمی است. خانم نجوا عرفانی با چیره دستی بر مبنای متن ترانه و فضای موسیقی هر آهنگ یک نقاشی مخصوص آن کشیدند و در آن از نمادهای موجود در ترانه استفاده کردند. به گونه ای که هر نقاشی می تواند معرف و شناسنامه آن قطعه موسیقی باشد. حاصل کار به خانم مفرح دژبرد سپرده شد و با طراحی زیبا و هنرمندان ایشان و استفاده از رنگ و فونت مناسب طرح کاوری شکل گرفت که به دور از طراحی های رایج که بیشتر به آلبوم عکس خواننده آلبوم شبیه اند، یکی از تماشیی ترین کاور آلبوم های موسیقی این سال هاست.


 

عرفانی متولد آبان ۱۳۶۳، کارشناسی ارشد تصویرسازی دانشگاه هنر تهران، کارشناسی گرافیک دانشگاه هنر تهران و عضو پیوسته انجمن فرهنگی هنری تصویرگران ایران و نیز عضو پیوسته انجمن هنرمندان نقاش ایران است.

وی تاکنون نمایشگاه انفرادی نقاشی با عنوان شیرزن را در گالری طراحان آزاد داشته است و نیز شرکت در بیش از 50 نمایشگاه گروهی تصویرسازی و نقاشی، تصویرگری بیش از 40 عنوان کتاب کودک و نوجوان و اجرای چندین پروژه نقاشی دیواری را در کارنامه خود دارد.


گویا از مجموعه آثاری که عرفانی برای این آلبوم کشیده است، در روز رونمایی آلبوم «لاله زار» در لس آنجلس آمریکا نمایشگاهی نیز برپا شده است.


عرفانی همسر امیر سقراطی است که پیش از این عضو هیات مدیره انجمن نقاشی و دبیر هنری یازدهمین جشنواره تجسمی فجر نیز بوده و نمایشگاهش که چند ماه قبل در گالری هما برگزار شده بود با استقبال زیاد هنرمندان مدیران وزارت ارشاد روبرو شده بود.

حضور میرمنگنه، معاون مرکز تجسمی ارشاد در نمایشگاه همسر نجوا عرفانی

حضور حسینی، معاون هنری ارشاد در نمایشگاه همسر نجوا عرفانی
 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما

گالری نیان

گالری اینفو

هنرمندان









کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir