سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 21910
تاریخ انتشار : 1398/09/05 14:11

افتتاح آثار مهدی منصوری در گالری گلستان



آثار مهدی منصوری با عنوان «ابر انسان» عصر روز جمعه (هشتم آذر ماه) در گالری گلستان افتتاح شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، منصوری که سه سال پیش نمایشگاه فتوکلاژهای «مادام باتر فلای» برگزار کرده بود،  درباره این مجموعه تازه می‌گوید: هنر برای من خلق کردن است و با همین رویکرد تجربه‌های نو و با مدیوم‌های جدید کار می‌کنم، اما موضوع آثارم همیشه یکی است، زندگی؛از تولد تا مرگ.

او ادامه داد: مجموعه «ابر انسان» بسیار متفاوت‌تر از تجربه قبلی‌ام شده است. در نمایشگاه قبلی آثارم روایتی از کلاژ بود و من با الهام از فرانسیس بیکن و مارک روتکو، یک سری رنگ‌های صنعتی را به فضای عکس‌هایم آوردم، اما آثار نمایشگاه تازه‌ام در نوعی فی‌البداهگی خلق شده‌اند و واقعاً برای خودم هم عجیب و متفاوت است و امیدوارم مخاطبان نیز با آن ارتباط برقرار کنند.

منصوری افزود: «ابر انسان» را با الهام از رویکرد هنری متیو بارنی و جکسون پولاک خلق کردم. درونمایه آثار درباره دغدغه‌های ازلی مثل عشق، مرگ و تمام چیزهایی که انسان‌ها با آن درگیر هستند خلق شده و آنها را به چالش می‌کشد و بشارت می‌دهد انسان می‌تواند به حدی برسد که قائم به ذاتش باشد.

مهدی منصوری عضو انجمن عکاسان ایران است، او پنج نمایشگاه انفرادی و حضور در ۳۵ نمایشگاه گروهی در فرانسه، ایتالیا، هلند، نروژ، ترکیه، گرجستان، آلبانی ... را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

نمایشگاه «ابر انسان» عصر روز جمعه (هشتم آذر ماه) در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ آغاز به کار می‌کند.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir