سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 21911
تاریخ انتشار : 1398/09/05 14:16

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی چهره های ماندگار در فرهنگسرای نیاوران



آیین گشایش سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی چهره‌های ماندگار با حضور هنرمندان صاحب‌نام در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی چهره های ماندگار با حضور هنرمندان و هنردوستان و با مشارکت بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران برگزار شد. محمود اسعدی دبیر این نمایشگاه ضمن قدردانی از تمامی هنرمندان حاضر در این رویداد هنری گفت: اتفاق مبارکی است که بزرگان هنر در یک مکان به دورهم جمع شدند.

وی افزود: امروز در این نمایشگاه از هر هنرمند دو تا سه اثر را در معرض دید علاقمندان قرار دادیم و به عبارتی می‎توان گفت عصاره هنر و هنرمندان ایران زمین در بخش هنرهای تجسمی در این نمایشگاه متجلی است. باید تلاش کنیم تا در عرصه بین‎المللی نیز فعال‎تر باشیم و آثار اساتید را در  بخش بین‎الملل بیش از گذشته مطرح کنیم.
اسعدی درباره رویداد هزاره خیام نیز گفت: امسال هزارمین سال تولد حکیم عمرخیام نیشابوری است. خیام ابعاد مختلف ادبی، علمی، اخترفیریک و نجوم  داشته و در رشته‎های مختلف استاد بوده است. ما باید  از این برند استفاده کنیم.

وی افزود: امسال بنا داریم در بخش هنرهای تجسمی نمایشگاهی با موضوع خیام برگزار کنیم و از هنرمندان بخواهیم هر یک به زعم خود اثری انتزاعی از خیام را خلق کنند و به زودی این نمایشگاه را برگزار خواهیم کرد.
در سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی چهره‎های ماندگار آثاری از ۱۸ هنرمند منتخب سلسله همایش‎های چهره‎های ماندگار و استادانی همچون غلامحسین امیرخانی، یدالله کابلی، جلیل رسولی، نصرالله افجه‎ای، کیخسرو خروش، محمد احصایی، علی اکبر صادقی، حسین محجوبی، عباس جمالپور و دیگر هنرمندان در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.
سومین نمایشگاه چهره‎های ماندگار تا ۹ آذر ماه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقه‌مندان می‎توانند جهت بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ به گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.
 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما

گالری نیان

گالری اینفو

هنرمندان









کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir