سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 22074
تاریخ انتشار : 1398/10/03 22:32

نگارخانه لاله میزبان "سـالانه تـبادل چـاپ دسـتی"



"سـالانه تـبادل چـاپ دسـتی" با هدف گسترش زمینه‌های فعالیت هنرمندان چاپگر و به اشتراک‌گذاری جدیدترین تجربیات تخصصی و هنری آنها با یکدیگر در نگارخانه لاله برنامه‌ریزی و شکل‌گرفته است.

به گزارش تجسمی آنلاین، پس از انتشار فراخوان "هفتمین سـالانه تـبادل چـاپ دسـتی" در پاییز سال جاری 378 نفر آثار خود را به دبیرخانه سالانه ارسال نمودند که پس از بررسی آثار  در مرحله نخست، تعداد 289 اثر متناسب با شرایط فراخوان و استانداردهای چاپ دستی شناخته شد که در مرحله دوم، آثار 209 نفر به بخش نهایی راه یافت. همچنین در بخش مدعوین نیز از هنرمندان متعددی دعوت شد تا در این رویداد شرکت نمایند که در نتیجه 16 هنرمند فعال  در این بخش از سالانه شرکت نمودند. دبیری هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی نیز بر عهده کیوان عسگری (هنرمند معاصر و مدرس هنر) بود.

با نگاهی به روند برگزاری سالانه تبادل چاپ دستی از اولین دوره تاکنون، شاهد پیشرفت و رشد کمی و کیفی این رویداد بوده‌ایم و این سالانه  تأثیرات قابل‌توجهی نیز در رونق چاپ دستی بر جای گذاشته و هنرمندانی از نقاط مختلف ایران در آن شرکت کرده‌اند.

در سالانه تبادل چاپ دستی، هنرمندان شرکت‌کننده نسخه‌های متعدد و همسان از یک اثر را به دبیرخانه سالانه ارسال می‌نمایند که بخشی از نسخه‌ها به صورت تصادفی انتخاب و بین دیگر شرکت‌کننده‌ها تبادل می‌شود. همچنین بخشی دیگر از نسخه‌ها برای آرشیو نگارخانه و فروش در نمایشگاه سالانه ارائه خواهد شد.

نمایشگاه آثار منتخب هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی روز جمعه 6 دی 1398 ساعت 16 تا 20 در نگارخانه لاله گشایش می‌یابد و برای بازدید از تاریخ 7  تا 30 دی از ساعت 9 تا13 و 14 تا 18 –پنجشنبه‌ها ساعت 9تا13 به استثنای روزهای تعطیل دایر خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir