سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 22144
تاریخ انتشار : 1398/10/19 12:25

انتشار فراخوان مسابقه هنری "زنان در شهر"



نخستین مسابقه هنری "زنان در شهر" اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش تجسمی آنلاین ، اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در نظر دارد برای نخستین بار مسابقه هنری "زنان در شهر" را با موضوع طراحی و ایده‌پردازی و اجرای طرح‌های هنری در مجموعه شهربانو و بوستان‌های بانوان و نقاط پر تردد شهر تهران برگزار کند.

موضوع طراحی و اجرای طرح‌های هنری، زن و خانواده است و شرکت‌کنندگان در بخش‌های ایده‌پردازی می‌توانند شرکت کنند و طرح‌های منتخب توسط زنان هنرمند اجرا شود.

موضوعات این رویداد هنری به این شرح است: طراحی و ساخت المان‌های شهری با مضامین مادر و کودک؛ طراحی و ساخت حجم، پیکره، تندیس، سردیس زنان نام‌دار؛ نقاشی دیواری و دیوارنگاره با تکنیک نقاشی‌خط، رنگ‌آمیزی، کاشی شکسته؛ طراحی و ایجاد دیوار سبز، ساخت و نصب گلدان و چراغ‌های دست‌ساز؛ طراحی و اجرای نیمکت‌ها و مبلمان ویژه مادر و کودک؛ طراحی و زیباسازی پاتوق‌های فرهنگی و خانوادگی در گذرهای پرتردد؛ طراحی و اجرای ایده‌های هنری با نگاه محیط زیستی.

مهلت ارسال آثار به رویداد هنری "زنان در شهر  تا پایان دی ماه است و  آثار منتخب در بهمن معرفی و تا پایان اسفند اجرا می‌شوند. علاقمندان به حضور در این رویداد هنری می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر با ادارات امور بانوان مناطق 22 گانه شهری و یا با شماره 96021561 تماس حاصل کنند.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir