سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 22193
تاریخ انتشار : 1398/10/24 13:08

کناره گیری دبیر و شماری از داوران جشنواره هنرهای تجسمی فجر



ابراهیم حقیقی دبیر دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به همراه تعدادی از دبیران و داوران بخش‌های این جشنواره از حضور در جشنواره یادشده استعفا کردند.

به گزارش تجسمی آنلاین، ابراهیم حقیقی در صفحه اینستاگرام خود این خبر را اعلام کرد و  نشان می دهد که اداره کل هنرهای تجسمی نیز از این کناره‌گیری آگاهی یافته است.

در متن بیانیه دبیر و داوران بخش عکس دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ضمن «همدلی با قربانیان فاجعه اخیر و درک شرایط اجتماعی و حال  عمومی جامعه انسانی و فرهنگی»، آمده است که دبیر و هیات داوران بخش عکس دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر « از ادامه همکاری با این رویداد معذوریم و ضمن تشکر از عکاسان شرکت کننده، تأثر و همدلی عمیق خود را با مردم داغدار ایران اعلام می کنیم.»

رضا رینه ای، دبیر بخش خوشنویسی این جشنواره نیز از حضور در این جشنواره « در راستای همدلی با مردم ایران» انصراف داد.

دبیر و داوران بخش گرافیک شامل مهدی مهدیان، علی باقری و مهدی فاتحی و همچنین دبیر و  داوران بخش تصویرگری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شامل مهنوش مشیری، علی هاشمی شهرکی، علی خدایی و پیمان رحیمی زاده در همین راستا از حضور در این جشنواره اعلام انصراف کردند.

مهدی فاتحی، از داوران بخش گرافیک جشنواره فجر نیز در حساب کاربری خود در اینستاگرام انصراف خود را از ادامه همکاری در این‌جشنواره اعلام کرد.

دبیر و داوران بخش سرامیک این جشنواره نیز شامل فرزاد فرجی، مجید ضیائی، ‏صادق باقری و ‏هیربد همت آزاد از جمله انصراف دهندگان از حضور در این جشنواره هستند.

کامبیز صبری که به عنوان داور مجسمه سازی دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معرفی شده بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از همراهی با این رویداد اعلام کناره گیری کرد.

در همین راستا، لیلی گلستان مدیر گالری گلستان نیز از حضور در دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر انصراف داد. 

دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در ۱۰ رشته هنری شامل تصویرسازی، خوشنویسی، سرامیک، عکاسی، کاریکاتور و کارتون، طراحی گرافیک، مجسمه، نقاشی، نگارگری و رسانه‌های هنری جدید (شامل سه رسانه ویدئوآرت، پرفورمنس‌آرت، و چیدمان) برگزار می‌شود.
مهنوش مشیری، رضا رینه‌ای، فرزاد فرجی، رویین محتشم، کیارش زندی، اونیش امین‌الهی، روح‌الله شمسی‌زاده، بهمن شریفی، رضوان صادق‌زاده و آزاده گنجی دبیران این رویداد هستند.
جشنواره دوازدهم تجسمی فجر برای امکان دادن به بروز خلاقیت هنرمندان و دوری از محدودیت محتوایی، موضوع جشنواره آزاد اعلام شده است و همچنین رویکرد جشنواره «گفت‌وگوی هنرها: آفرینش تجسمی نوین با نگاهی بین رشته‌ای» است.
دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با ریاست هادی مظفری، به دبیری هنری جمال عرب زاده و دبیری اجرایی عبدالرحیم ‏سیاهکارزاده  ۲۳ تا ۳۰ بهمن ۹۸ در نمایشگاه ‏بین المللی تهران برگزار می شود.

منبع:ایرنا

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir