سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 22332
تاریخ انتشار : 1398/11/17 10:51

رونمایی از «نمایشگاه تجسمی فجر»



«نمایشگاه تجسمی فجر» در رشته های نقاشی، عکس، پوستر، تصویرسازی با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان شهری رونمایی شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، مراسم افتتاحیه «نمایشگاه تجسمی فجر» روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  در رشته های نقاشی، عکس، پوستر، تصویرسازی با حضور حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ‌حمید صمیمی رییس بنیاد شهید تهران بزرگ،  مسئولان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و هنرمندان در گالری ایوان انتظار متروی میدان ولیعصر (عج) برگزار شد.
در این نمایشگاه تصاویری از شهدای دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت به تصویر کشیده شده و جمعی از خانواده شهدا ایثارگران و جانبازان به همراه نویسندگان و تصویرگران حضور دارند و  حماسه های جاودان دوران انقلاب اسلامی، زندان‌های ستمشاهی با برداشت از تصاویر و تفسیر مجری برنامه به نمایش درآمد.

تصاویر شهدای وقایع دوران پیروزی انقلاب اسلامی، ‌ جنگ تحمیلی، ‌ زندانیان سیاسی دوران ستمشاهی به صورت رنگی و سیاه و سفید در این نمایشگاه در معرض دید عموم و علاقمندان قرار گرفته است.  

حجت الاسلام کاویانی راد در این رونمایی با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر و  تبریک ایام دهه مبارک فجر همراه شرکت کنندگان از نمایشگاه بازدید کرد.

در این مراسم خانواده شهدای انقلاب اسلامی کتابی پیرامون شهدای انقلاب اسلامی را به معاون فرهنگی بنیاد شهید تقدیم کردند.

دانشجویان و مسافران مترو در میدان حضرت ولیعصر (عج) در ایوان انتظار هم مشتاقانه از این نمایشگاه بازدید کردند.

نمایشگاه تجسمی فجر تا پایان ایام الله دهه مبارک فجر دایر است و مشتاقان و دوستداران انقلاب اسلامی می تواند از این نمایشگاه بازدید کنند.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir