سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 22348
تاریخ انتشار : 1398/11/21 13:27

تور هفتمین جشنواره بین‌المللی خیام در پنج قاره و 32 شهر ایران



نمایشگاه هفتمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام در ادامه تورهای فرهنگی و هنری نمایش آثارش در شهرهای بیرجند و قم به نمایش گذاشته خواهد شد . این آثار به تازگی نیز در مشهد و نیشابور به تماشا درآمده بود.

به گزارش تجسمی آنلاین، این نمایشگاه که کار مشترکی از فوکوس و اداره کل هنرهای تجسمی است در نظر دارد به منظور آشنایی، شناخت و ارتقای دید فرهنگی و هنری مردم ایران و پنج قاره دنیا، آثار این جشنواره را در ایران و دور دنیا به نمایش بگذارد . هفتمین جشنواره بین‌المللی خیام در قالب این تور فرهنگی و هنری در دی ماه و بهمن‌ماه سال جاری آثار برگزیده خود را در نیشابور و مشهد به نمایش گذاشت و قم و بیرجند نیز به زودی میزبان این آثار خواهند بود .

شهر نیشابور و مشهد دی ماه و بهمن‌ماه سال جاری، آثار منتخب هفتمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام را میزبانی کردند و این آثار از 20 تا 24 بهمن‌ماه به روی دیوار نگارخانه سرو مجموعه میراث جهانی باغ اکبریه شهر بیرجند خواهد رفت و 25 تا 30 بهمن‌ماه در نگارخانه فرهنگ شهر قم در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت .

جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت و گوی بصری میان عکاسان و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام به همت نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و همکاری اداره کل هنرهای تجسمی برگزار می‌شود . کلوپ عکس فوکوس وابسته به موسسه فرهنگی هنری خانه خیام نماینده فیاپ در ایران است.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما

گالری نیان

گالری اینفو

هنرمندان









کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir