سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 22369
تاریخ انتشار : 1398/11/26 15:12

حراج یکی از آثار بنکسی برای کمک به خسارت‌های آتش سوزی استرالیا



مجموعه‌ای از آثار هنری برخی از برجسته‌ترین هنرمندان خیابانی برای کمک به خسارات ناشی از آتش‌سوزی‌های اخیر جنگل‌های استرالیا به مزایده گذاشته می‌شوند. سود حاصل از این حراج هنری خیابانی قرار است برای خسارات ناشی از آتش‌سوزی‌های اخیر جنگل‌های استرالیا صرف شود.

به گزارش تجسمی آنلاین، این حراجی که قرار است سود حاصل از آن برای خسارات ناشی از آتش‌سوزی‌های اخیر جنگل‌های استرالیا صرف شود،‌ توسط «ساندارا پاول» و «اندرو کینگ» که از مجموعه‌داران مهم آثار هنر خیابانی محسوب می‌شوند، برگزار خواهد شد.

از جمله آثاری که در این حراجی به مزایده گذاشته می‌شوند به برخی از آثار «بنکسی» و «شپرد فیری»، «اسوون» و «رون انگلستان» می‌توان اشاره کرد.

از آنجا که ارزش برخی این آثار بین ۴۰۰ الی ۱۵۰ هزار دلار برآورد شده است، «پاول» و «کینگ» امیدوارند تا آخر این هفته بتوانند در مجموع ۵۰۰ هزار دلار جمع کنند.

«پاول»‌ و «کینگ» از سال ۲۰۱۰ مجذوب هنر خیابانی و کمی بعد موفق شدند مجموعه‌ای از آثار ۹۰ هنرمند خیابانی مطرح استرالیا را جمع‌آوری کنند و به فروش برساند.

این مجموعه‌داران که یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ آثار هنر خیابانی استرالیا را در اختیار دارند (در مجموع بیش از ۲ هزار)، یکی از آثار «بنکسی» را عامدانه و با هدف در این مزایده ارائه داده‌اند که به نظر آن‌ها تمثیل خوبی از نحوه واکنش کنونی سیاستمداران به بحران تغییرات اقلیمی است.

منبع : ایسنا به نقل از آرت‌نیوزپیپر

 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir