سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 22420
تاریخ انتشار : 1398/12/13 20:11

برپایی نمایشگاه سالانۀ هنر برای هدیه در گالری آرتیبیشن



سومین دورۀ نمایشگاه هنر برای هدیه 16 اسفند افتتاح می‌شود.

به گزارش تجسمی آنلاین، سومین دوره نمایشگاه هنر برای هدیه 16 اسفند در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه بهترین آثاری که برای هدیه‌دادن مناسب‌اند جمع‌آوری‌شده تا برای مناسبت‌های نزدیکی که پیش‌روست، هنردوستان را آمادۀ هدیه‌دادن به عزیزانشان کند. آثار این نمایشگاهِ آنلاین به طریقی گزینش شده‌اند که با مناسب‌ترین قیمتِ ممکن از سوی هنرمند تنظیم شده باشد، بنابراین برای کسانی‌‍‌که به‌تازگی مجموعه‌دار هنر شده‌اند و آثار هنری را جمع‌آوری می‌کنند نمایشگاهی باارزش است.

هنر برای هدیه اولین بار اسفند 1396 در آرتیبیشن افتتاح شد و ایدۀ اولیۀ آن از آنجا نشات گرفت که با افتتاح این نمایشگاه خریداران هنری که محدود به مجموعه‌داران می‌شدند گسترش پیدا کنند و دوست‌داران هنری که تاکنون هنر خریداری نکردند از معدود خریداران هنر هدیه دریافت کنند و خود نیز در آینده به خریداران هنر تبدیل شوند و با گسترش این رفتار فرهنگ و هنر را توسعه دهند.

در این نمایشگاه 150 اثر هنری از مجموعه‌های خصوصی هنرمندان آرتیبیشن جمع‌آوری شده و بسیاری از آنها به دلیل ماهیت جامع و تنوع گستردۀ خود برای تبادل هدیۀ هنری و سرمایه‌ای هنری بسیار جذاب هستند. هنرمندان این نمایشگاه از آرتیبیشن و هنرمندان بخش شیکاآرتِ آرتیبیشن، متشکل از 70 هنرمند مانند کریم نصر، جواد حمیدی، بهزاد شیشه‌گران، کامبیز درم‌بخش، علی ندایی، فرح ابوالقاسم، رضا هدایت، نیلوفر قادری‌نژاد، ترانه صادقیان‌بروجنی، آرمان یعقوب‌پور و دیگر هنرمندانی است که از تجمیع آنها نمایشگاه هنر برای هدیه به وجود آمد.

بازدید، خرید و تماشای آثار این نمایشگاه آنلاین از طریق لینکhttp://bit.ly/art_for_gift3  امکان‌پذیر خواهد بود تا به همۀ افرادی که ساکن تهران نیستند این امکان را دهد هدیۀ خود را به‌صورت آنلاین برای عزیزانشان خریداری کنند. همچنین برای بازدید از آثار با هماهنگی قبلی می‌توانید با شماره‌ 02122922538 در تماس باشید و آثار را در فضای گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی(دریا)، پلاک 6 مشاهده کنید.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir