سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 22443
تاریخ انتشار : 1398/12/25 18:16

آغاز به کار گالری مجازی کرونایی



گالری مجازی نخستین مسابقه بین‌المللی کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم» با نمایش آثار هنرمندان ۵۳ کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش تجسمی آنلاین،گالری مجازی نخستین مسابقه بین‌المللی کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم» با نمایش ۳۶۸ اثر از هنرمندان ۵۳ کشور جهان در سایت ایران کارتون آغاز به کار کرد.

همگی این آثار در سایت ایران کارتون به نشانی irancartoon.com با نام کشور و هنرمندان آنها بارگذاری شده است و هر روز به تعداد آنها افزوده خواهد شد.

کشور چین همچنان رکورددار تعداد شرکت‌کننده با ۳۲ هنرمند در این مسابقه است و پس از آن، ۲۷ هنرمند از ایران، ۱۵ هنرمند از هندوستان، ۱۲ هنرمند از ترکیه، ۱۰ هنرمند از اوکراین، ۹ هنرمند از لهستان، ۷ هنرمند از صربستان و ۶ هنرمند از ایتالیا در مسابقه بین المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» شرکت کرده اند.

«فراخوان مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم» به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبایی ۱۱ اسفندماه منتشر شد و هنرمندان تا ۱۱ فروردین ۹۹ فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

این مسابقه بین‌المللی توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با مشارکت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، بنیاد فرهنگی روایت فتح، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه مجازی آی گپ و … برگزار می‌شود.

منبع :مهر

 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir