سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 22475
تاریخ انتشار : 1399/01/22 15:15

معرفی هنرمندان ایرانی در سالنامه هنر مجله امریکایی



فعالیت‌های چند نقاش و گالری‌دار ایرانی در نشریه وایت وال (Whitewall ) معرفی شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، نسخه دیجیتالی بهار 2020 مجله Whitewall منتشر شد. این مجله در نسخه سالنامه خود به هنرمندان معاصر، طراحان، گالری‌ها و متصدیان هنر خاورمیانه اختصاص دارد و در میان آنها چند هنرمند و فعال حوزه هنر ایرانی هم دیده می‌شود.

هرمز همتیان مدیر گالری دستان یکی از افرادی است که در گفت‌وگویی درباره فعالیت‌های این گالری و هنر امروز ایران صحبت کرده است. فرخ مهدوی، مریم امینی، رکنی حائری‌زاده، رامین حائری‌زاده و حسام رحمانیان نیز هنرمندانی هستند که مصاحبه‌هایی با آنها درباره آثار هنری و شیوه کارشان در شماره سالانه مجله وایت وال منتشر شده است.

همچنین در روزهایی که فاصله‌گذاری اجتماعی در سراسر جهان رخ داده و انتشار نسخه چاپی مجله به تأخیر افتاده است، به‌روزرسانی‌هایی صورت می‌گیرد تا آنچه هنرمندان و افراد خلاق در طول همه‌گیری COVID-19  انجام دادند، به نسخه چاپی مجله اضافه شود.

فصلنامه Whitewall مارس 2006 در نیویورک آغاز به کار کرد و از آن زمان تحسین‌های بین‌المللی فراوانی به دست آورده است. این مجله قصد دارد فراتر از دیوارهای سفید گالری هنری باشد تا شخصیت‌هایی را که در جهان هنر و سایر صنایع خلاق شکل می‌گیرند، معرفی کند.

علاقه‌مندان در لینک http://online.fliphtml5.com/imste/jbzm/#p=1 می‌توانند به مطالب این نسخه دیجیتالی دسترسی پیدا کنند.

منبع: هنر آنلاین

 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir