سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23523
تاریخ انتشار : 1399/02/10 12:47

برگزاری مسابقه نقاشی "میراث چهارراه تاریخ"



رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رباط کریم گفت: مسابقه "نقاشی میراث چهارراه تاریخ" برای کودکان 5 تا 12 سال با موضوع نقاشی از جاذبه‌های تاریخی استان تهران برگزار می‌شود.

بربرگزبربه گزارش تجسمی آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، حمید کریمی گفت: اگر بخواهیم در آینده نسلی مسئول در قبال داشته‌های فرهنگی، هویت ملی و بناهای تاریخی داشته باشیم، باید از امروز برای تربیت کودکان سرمایه‌گذاری کنیم و نباید اجازه دهیم توسعه شهرنشینی موجب جدایی نسل‌های آینده با اماکن تاریخی و فرهنگی شود.

او افزود: نقاشی ابزاری کودکانه است که می‌توانند در خدمت آموزش صحیح کودکان نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی  به کار گرفته شود و این مسئله موجب شد تا در زمان حضور کودکان در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا برای حفظ پیوند فکری کودکان با میراث فرهنگی این مسابقه نقاشی را برگزار کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رباط کریم اضافه کرد: این برنامه با مشارکت سایت خبری رباط نامه در حال برگزاری است و به 5 نقاشی برگزیده جوایزی اهدا می‌شود همچنین والدین می‌توانند برای اطلاع از نحوه ارسال تصویر نقاشی کودکان خود با شماره تلفن 56436930 تماس حاصل کنند.

 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir