سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23551
تاریخ انتشار : 1399/02/23 12:49

تعویق سی‌و دومین دوسالانه پاریس



سی و دومین دوره از رویداد هنری دوسالانه پاریس که قرار بود از ۱۸ تا ۲۲ سپتامبر (۲۸ شهریور تا ۱ مهر) برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا لغو و به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، ژرژ دو ژونکهیر (Georges De Jonckheere) دبیر دوسالانه پاریس در بیانیه‌ای اعلام کرد که وضعیت اضطراری سلامتی ناشی از شیوع کرونا اجازه برگزاری رویداد بین‌المللی مهمی چون دوسالانه پاریس و کنار هم جمع شدن هزاران فروشنده، کلکسیون دار و بازدیدکننده به موجب آن را نمی‌دهد.

به گفته ژونکهیر، اولویت دوسالانه پاریس و اتحادیه ملی فروشندگان اشیاء قدیمی (Syndicat National des Antiquaires) که برگزارکننده این رویداد است، تضمین سلامت همه افراد درگیر و اقدام مسوولانه در راستای منفعت حرفه خود بوده که همین حالا نیز از شیوع کووید-۱۹ آسیب سختی خورده است. 

بر همین اساس سی و دومین دوره از این رویداد هنری که قرار بود از ۲۸ شهریور تا ۱ مهر در کاخ بزرگ (Grand Palais) برگزار شود، به سپتامبر (شهریور-مهر) سال آینده میلادی موکول شد.

با به تعویق افتادن دوسالانه پاریس، حال همه نگاه‌ها به سرنوشت نمایشگاه جهانی آرت بازل سوییس که به خاطر کرونا از ۱۷ ژوئن به ۲۰ سپتامبر موکول شد، نمایشگاه‌های بزرگ ماه اکتبر از جمله نمایشگاه هنر معاصر فیاک پاریس که طبق زمانبندی‌ها قرار است به فاصله یک ماه از دوسالانه پاریس در کاخ بزرگ برگزار شود و نمایشگاه هنری فریز لندن دوخته شده است.  

این روزها موزه‌های سوییس در حال بازگشایی هستند اما باید به خاطر داشته باشید که اعمال دستورالعمل‌های فاصله گذاری اجتماعی در نمایشگاه‌های هنری و رویدادهای عصرگاهی مربوط به آن‌ها، به اندازه موزه‌ها میسر نیست.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir