سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23652
تاریخ انتشار : 1399/04/07 14:31

«هنر» نیاز به پاسپورت ندارد!



نشست پژوهشی «نسل بعدی» با موضوع آینده‌ رویکردهای هنری و کیوریتوریال روز سه‌شنبه (۱۰ تیر ماه) برگزار می‌شود.

به گزارش تجسمی آنلاین، نشست پژوهشی «نسل بعدی» قرار است با حضور شهرام انتخابی (هنرمند و کیوریتور)، آسیه سلیمیان (کیوریتور) و نگارعالم‌زاده گرجی (هنرمند) ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز سه‌شنبه (۱۰تیرماه) در موسسه طنین دلنواز برگزار شود.

برگزارکنندگان این نشست درباره اهداف فعالیت‌های خود توضیح داده‌اند که «ما جمعی از دست‌اندرکاران هنر هستیم که باور داریم «هنر» نیازی به داشتن پاسپورت ندارد و بدون انکار، نباید هیچ مانعی برای به تحقق رسیدن و انجام آن وجود داشته باشد.

گردش هنر در جهان، هم‌اکنون در سطح بی‌سابقه‌ای است، اما شکاف‌ها و فضاهای سفید، وقتی به نمایش جهانی و استقبال از هنر غیرغربی مانند آنچه در ایران تولید شده می‌رسد، بسیار ناچیز است. ما می‌خواهیم برای به‌ چالش کشیدن این «نقاط کور» و تلاش برای تغییر در چشم‌انداز جهانی، به‌مفهوم فرهنگی، راهنما و پشتیبان باشیم تا با تولیداتی متفاوت‌ با آنچه در چند دهه‌ اخیر ارائه شده، هنر معاصر ایران را به ‌وجود آوریم. هنری که با همان درهم‌آمیختگی و مشترک بودن فرهنگ و هنر بین‌المللی همسو است و ما به هماهنگی شرایط و آنچه جهان ما امروز با آن روبه‌روست، بپردازیم.

در این راستا، آمادگی خود را جهت استقبال از همکاری‌های ارزشمند همه‌ هنرمندان، صاحبان گالری‌ها، متولیان جمع‌آوری آثار هنری و هم‌چنین مخاطبان کنجکاو و محققان گرامی اعلام می‌داریم».

موسسه طنین دلنواز در خیابان جردن، گلخانه، بعد از تقاطع گشایش پلاک ۱/۱۱، طبقه ۲ واقع شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در نشست و تعیین وقت قبلی می‌توانند با شماره ۲۲۶۵۶۱۰۸ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما

گالری نیان

گالری اینفو

هنرمندان









کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir