سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23674
تاریخ انتشار : 1399/04/19 22:07

برپایی 24 نمایشگاه هنری در روزهای اوج کرونا



در روزهایی که ویروس کرونا به نقطه اوج خود ازنظر قربانی گرفتن در شهرهای مختلف کشور و به خصوص پایتخت رسیده است برگزاری 24 واقعه هنری و افتتاحیه که قطعا با تجمعات علاقمندان به هنر نیز همراه خواهد بود بیش از پیش جای خالی متولیان هنرهای تجسمی در وزارت ارشاد را نمایان می کند.

به گزارش تجسمی آنلاین، هر چند در این ورزها پیوستن به پویش «من ماسک می زنم» به یک تکلیف شهروندی بدل شده اما بهتر بود مدیران مرکز تجسمی با برخورد مسوولانه به یکی از وظایف حداقلی خود در راستای مقابله با این ویروس اقدام می کردند.
 
نمایشگاه گروهی «ماسک بزن» در کنار دیگر آثار هنرهای تجسمی گالری‌های پایتخت تلاشی در راستای فرهنگ‌سازی این پویش در جامعه به شمار می رود.

در سومین هفته تیرماه و در حالی که بیش از همیشه به استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا توصیه می‌شود، نگاهی می اندازیم به برنامه گالری های پایتخت:

ماسک بزن در گالری کاما

نمایشگاه ماسک بزن با اشاره به همه‌گیری کرونا با نمایش هفتاد ماسک نقاشی شده از هفتاد هنرمند  از۲۰ تا ۳۱ تیرماه در گالری کاما به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گلستان دهم، پلاک ۴۴ برپا می‌شود.

بدون مرکز در گالری اِو

نمایشگاه گروهی با عنوان بدون مرکز جمعه ۲۰ تیر تا جمعه ۳ مرداد در گالری اِو به نشانی بلوار آفریقا، پایین تر از همت، نبش کوچه پالیزوانی،پلاک ۳۶ برگزار خواهد شد.

اسطوره‌های آهنی در گالری طراحی هنر 

نمایشگاه انفرادی «مش اسماعیل» با عنوان اسطوره های آهنی جمعه ۲۰ تیر در گالری طراحی هنر به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک‌وی، نرسیده به زعفرانیه، پلاک ۲۸۸۰  آغاز به کار می کند و تا یکشنبه ۵ مرداد ادامه دارد.

تکه ای از من در مجموعه فرهنگی آزادی

نمایشگاه گروهی نقاشی و تصویرسازی که سحر امینی گردآوری کرده است جمعه ۲۰ تیر تا جمعه ۲۷ تیر در مجموعه فرهنگی برج آزادی در میدان آزادی برگزار می شود.
 

نمایشگاه گروهی در گالری شیرین

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی جمعه ۲۰ تیر در گالری شیرین آغاز به کار می کند و تا چهارشنبه ۱ مرداد در خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ی سیزدهم، پلاک ۵
ادامه دارد.

 

آب بازی در گالری شیرین

نمایشگاه انفرادی هنر مفهومی گلناز لواسانی با عنوان آب بازی جمعه ۲۰ تیر تا چهارشنبه ۱ مرداد در گالری شیرین شماره ۲ به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه

سیزدهم، پلاک۵ برگزار می شود.

اسناد زندگی در گالری نگاه

نمایشگاه گروهی عکس اسناد زندگی ۲ با گردآوری نازلی عباسی جمعه ۲۰ تیر تا چهارشنبه ۱ مرداد در گالری نگاه به نشانی خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)،خیابان غفاری،شماره ۶۴ برگزار می شود.

 استخوان‌ها در گالری ویستا

نمایشگاه نقاشی آتش شاه کرمی با عنوان استخوان‌ها ۱۳ تا ۲۳ تیر در گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ میزبان هنردوستان است.

سکو ۹۹ در گالری شکوه

 نمایشگاه گروهی سکو ۹۹ از ۱۳ تا ۲۴ تیر در گالری شکوه به نشانی فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ برپاست.

خودی دیگر در گالری سایه

نمایشگاه نقاشی الهام قربانی‌شاد با عنوان خودی دیگر ۱۳ تا ۲۵ تیر در گالری سایه برپاست. این گالری در خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی، خیابان سیزدهم، شماره ۲۱ قرار دارد.

طهرات در گالری ثالث

نمایشگاه نقاشی طلا درنگی با عنوان طهرات ۱۳ تا ۲۵ تیر در گالری ثالث واقع در کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ١٤٨ میزبان علاقمندان به هنر است.

 

نقاشی‌خط در گالری شنگرف

نمایشگاه گروهی نقاشی‌خطاز  ۱۳ تا ۲۴ تیر در گالری شنگرف به نشانی خیابان شریعتی، خیابان جلفا بعد از فرهنگسرای ارسباران، کوچه ستاری پلاک ۲، واحد ۲ برگزار می‌شود.

ماضی استمراری در گالری والی

نمایشگاه فیلم، ویدئو و چیدمان درسا بسیج با عنوان ماضی استمراری ۱۳ تا ۲۴ تیر در گالری والی به نشانی میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ برگزار می‌شود.

درون، بیرون و دوباره درون در گالری ایرانشهر

نمایشگاه حجم‌های مرتضی بصراوی با عنوان درون، بیرون و دوباره درون از ۶ تا ۲۳ تیر در گالری ایرانشهر برگزار می‌شود. این گالری در خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی، خیابان سپند، پلاک ۶۹ قرار دارد.

یکرانگی در گالری پروژه‌های آران

نمایشگاه آثار محیا گیو با عنوان یکرانگی ۶ تا ۲۷ تیر در گالری پروژه‌های آران برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان نوفل‌لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۵، ورودی حیاط مراجعه کنند.

همدردی و انسان‌های پیرامون در گالری فرمانفرما

نمایشگاه آثار الینا زوار با عنوان همدردی و نمایشگاه آثار علی چهارمحالی با عنوان انسان‌های پیرامون ۶ تا ۲۶ تیر در گالری فرمانفرما به نشانی خیابان کریم‌خان زند، خردمند شمالی، کوچه اعرابی ۲ برپاست.

نقاشی در گالری هما

نمایشگاه نقاشی ارسیا مقدم  ۷ تا ۲۷ تیر در گالری هما واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک میزبان هنردوستان است.

رنگ تموز در نگارخانه شمیده 

نمایشگاه انفرادی نقاشی، حجم با عنوان رنگ تموز جمعه ۶ تیر تا جمعه ۲۷ تیر در نگارخانه شمیده به نشانی میرداماد، میدان مادر، خیابان شهید سنجابی(بهروز سابق)، بن‌بست یکم، پلاک۸، طبقه اول، واحد۱۲ برپاست.

یکرانگی در پروژه‌های آران

نمایشگاه انفرادی با عنوان یکرانگی از ۶ تیر تا جمعه ۲۷ تیر در پروژه‌های آران  به نشانی خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ میزبان علاقه‌مندان است.

دیگری در فضای هنری هم‌رس   

نمایشگاه انفرادی نقاشی با عنوان دیگری جمعه ۶ تیر تا جمعه ۲۰ تیر در فضای هنری هم‌رس به نشانی خیابان ولیعصر نرسیده به میدان تجریش روبروی پارک قلمستان، جنب بانک مهر ایران، شماره ۲۹۹۶، طبقه ۲ از ساعت ۴ تا ۱۰ شب برپاست.

 

 نمایشگاه عکاسی ۹۹ در گالری هنر طهران 

 نمایشگاه عکاسی ۹۹ با هنرگردانی فریدون فربود ۳۰ خرداد تا ۳۰ تیر در گالری هنر طهران به نشانی خیابان کریم‌خان، خیابان ایرانشهر، بن‌بست نیکوشهر، پلاک ۳ میزبان علاقه‌مندان است.

دور در گالری امکان

 نمایشگاه گروهی دور با آثاری از بیژن اخگر، شهریار توکلی، محمد خلیلی، رعنا فرنود، عباس کیارستمی و علی گلستانه تا ۲۰ تیر در گالری امکان به نشانی خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، پلاک ۵۱، طبقه اول برپاست.

اولین بار من در گالری آس

 نمایشگاه ویدئوآرت اولین بار من با آثاری از نسترن آزادی، آناهیتا آقاطاهر، سیما باقرزاده، رجا بهروش، ابراهیم خبازی، هانیه کاشانی، نگار عالم‌زاده گرجی و حسام نیک‌فال تا ۲۰ تیر در گالری آس برپاست. علاقه‌مندان برای بازدید آثار می‌توانند به گالری آس به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ مراجعه کنند.

هنرهای تجسمی در گالری خط سفید 

 نمایش و فروش آثار هنری به نفع بیماران کرونا تا ۲۰ تیر در گالری خط سفید به نشانی خیابان ولیعصر، روبروی جام جم، کوچه پروین، پلاک ۲۲ برپاست.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir