سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23735
تاریخ انتشار : 1399/05/12 13:13

فروش آثار اهدا شده به گالری بهنام



بیش از ۳۰۰ اثر از نقاشی‌های اهدا شده توسط هنرمندان و نیکوکاران به گالری بهنام وابسته به موسسه خیریه «بهنام دهش‌پور» به‌منظور تامین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان در سایت این گالری به فروش ویژه گذاشته می‌شود.

به گزارش تجسمی آنلاین و به نقل از  روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور، با توجه به دشوار تر و حساس تر شدن شرایط درمانی بیماران مبتلا به سرطان در دوران کرونا و لزوم حمایت بیشتر از این عزیزان، موسسه خیریه بهنام دهش پور برای دعوت از خیرین و نیکوکاران و ترویج فعالیت های خیرخواهانه، بیش از ۳۰۰ اثر هنری اهدا شده به گالری بهنام را از طریق وب سایت گالری بهنام به فروش ویژه می رساند.

تمام عواید حاصل از فروش این آثار، صرف هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه می شود.
آثار به نمایش در آمده در این رویداد، شامل نقاشی های اهدا شده توسط زنده یاد مریم کیهانی و خیر محترم هایده قبادیان و همچنین هنرمندان معاصر و برجسته کشور به موسسه خیریه بهنام دهش پور است.
این رویداد انسان دوستانه و خیرخواهانه، روز پنجشنبه شانزدهم مردادماه در وب موسسه خیریه بهنام دهش پور افتتاح می شود.

موسسه خیریه بهنام دهش پور سازمانی است مردم نهاد، غیردولتی و غیرانتفاعی که در نیمه دوم سال ۱۳۷۴ برپایه ایده و پیگیری های بهنام دهش‌پور فعالیت‌های خود را آغاز کرد. بهنام در سوم اسفند همان سال و در سن ۲۱ سالگی در اثر ابتلا به بیماری سرطان از میان ما رفت و این مسیر با حمایت داوطلبان و حامیان و با دریافت مجوز قانونی، از سال ۱۳۷۹ تاکنون ادامه دارد.

این موسسه، از سال ١٣٧٨ با برگزاری نمایشگاه آثار سیاه قلم و مرکب خانم نفیسه امدادی فعالیت خود را در زمینه نمایش آثار هنرهای تجسمی آغاز کرد. از آن زمان موسسه موفق شد نمایشگاه‌های بسیاری و چند حراج بزرگ آثار هنری را برپا کند که تمامی عواید آن ها صرف ساخت بونکر (اتاق) دستگاه شتاب‌دهنده با انرژی خطی پایین و تجهیزات آن برای درمان بیماران سرطانی شده است.
خردادماه سال ١٣٩٣ موسسه موفق شد نگارخانه بهنام را در طبقه اول دفتر مرکزی خود افتتاح کند. درآمد حاصل از برپایی نمایشگاه در این نگارخانه صرف هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir