سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23743
تاریخ انتشار : 1399/05/14 11:35

دریافت پستی طوبای زرین دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر



برگزیدگان دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کتاب جشنواره، لوح سپاس و تندیس طوبای زرین خود را از طریق پست پیشتاز دریافت می‌کنند.

به گزارش تجسمی آنلاین و به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، به دلیل اوج گیری دوباره ویروس کرونا و عدم رفت و آمد هنرمندان به موسسه هنرهای تجسمی معاصر و دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی فجر، با وجود هزینه بالا برای رعایت حال هنرمندان، کتاب جشنواره و لوح سپاس هنرمندان و شرکت کنندگان از امروز ۱۳ مرداد ماه با پست پیشتاز به نشانی آنها ارسال خواهد شد. 

گفتنی است که به دلیل برگزار نشدن مراسم اختتامیه به دلیل شیوع ویروس کرونا، تندیس طوبای زرین جشنواره که به ۲۷ نفر از برگزیدگان اعطا شده است همراه کتاب جشنواره و لوح سپاس از طریق پست به دست هنرمندان می رسد تا نیازی به حضور در دبیرخانه نداشته باشند.

هرساله هنرمندان بسیاری برای شرکت در جشنواره هنرهای تجسمی فجر و دریافت طوبی زرین، با یکدیگر به رقابت می پردازند اما ماجرای دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از آغاز تا پایان کمی با دوره های پیشین متفاوت بود و  و این جشنواره در سومین روز برگزاری با مشکلات ناشی از ویروس کرونا روبرو شد. در نهایت نیز ابراهیم حقیقی دبیر جشنواره در صفحات مجازی نام برگزیدگان این رویداد را اعلام کرد.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir