سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23789
تاریخ انتشار : 1399/05/28 12:02

اثر امیر کریمیان به دوسالانه جهانی پوستر مکزیک 2020 راه یافت



اثر هنری امیرکریمیان هنرمند کردستانی با عنوان "ئاوینه ی ده روون" به دوسالانه جهانی پوستر مکزیک 2020 راه یافت.

به گزارش تجسمی آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، اثر هنری امیرکریمیان با عنوان "ئاوینه‌ی ده روون" به دوسالانه جهانی پوستر مکزیک 2020 راه یافت.

در سایت دوسالانه جهانی پوستر مکزیک 2020 که یکی از سه جشنواره قدیمی جهان و پیشرو در نوع خود در قاره آمریکا است در خصوص این جشنواره اینچنین آمده است: در این دوسالانه ایده‌ها از طریق مسابقه بین‌المللی پوستر ارائه و سازندگان بصری در آن تأثیر می‌گذارند، آثار به پروژه تبدیل می‌شوند. هر دو سال یک بار، انجمن مدنی ما با همین نام، بهترین رویداد پوستر را در مکزیک و به عنوان مرجع در پنج قاره برگزار می‌کند. این ابتکار کاری است که با توجه به تصویر و حضور مکزیک در خارج از کشور، سایر دوسالانه‌های جهان را دگرگون کرده است و جوانان را در آموزش طراحی به عنوان یک مبدل محیط، ابتکار عمل در دست دارند. پروژه ما از بدو تأسیس، پیشگام با قالب آموزشی بوده و در حال حاضر پیشرو در اجرای فناوری‌های مجازی است.

امیر کریمیان متولد 1363 از شهرستان سقز بوده و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه تهران در سال ١٣٩٢ بوده و در زمینه‌های هنری بخصوص طراحی گرافیک و تایپوگرافی فعالیت می‌کند، کریمیان تاکنون ده‌ها نمایشگاه در سراسر ایران برگزار کرده است. وی یک از طراحان برجسته هنری و طراح پوستر چندین جشنواره و نمایشگاه  اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی از جمله جشن موسیقی کُردی و.. بوده است.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir