سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23824
تاریخ انتشار : 1399/06/11 09:48

برپایی نمایشگاه گروهی "گرگ و میش" در فرهنگسرای نیاوران



نمایشگاه گروهی "گرگ و میش" با هدف بازنمایی وضعیت هنر و هنرمندان در دوران بیماری همه‌گیر کرونا از چهاردهم شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، آثار نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه‌سازی "گرگ و میش" به نمایشگاه ‌گردانی بابک انالو به مدت 13روز روی دیوارهای گالری فرهنگسرای نیاوران  در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. در این رویداد آثاری از هنرمندان نسل میانه و هنرمندان جوان که غالباً گرایشی هویتی به هنر ایرانی دارند در کنار هم قرار گرفته است.

احسان ارجمند، فاطمه پاشا، ساوالان جماعتی، ابراهیم حقیقی، سارا راه‌انجام، حسن روح‌الامین، هادی روشن‌ضمیر، سیما شاهمرادی، ترانه صادقیان، حمیدرضا فتوحی، محمدهادی فدوی، نیلوفر قادری نژاد، میترا کاویان، مرتضی گودرزی، جمشید مرادیان، میثم نژاد رسولی، مرجان نعمتی، ناصر محمدی، داور یوسفی و آرمان یعقوب پور  هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه گروهی شرکت کرده‌اند.

در استیتمنت نمایشگاه‌ "گرگ و میش" آمده است :

دنیای ما اکنون وضعیتی را تجربه می‌کند که دهه‌هاست برای بشر ناشناخته و تجربه نشده است و حتی این توهم را موجب شده بود که گویی دوران بیماری‌های همه‌گیر به تاریخ پیوسته است. اما حالا زخم عمیقی به زخم‌های جامعه اضافه شده و راه گریزی هم نیست. این شرایط تا مدت نامعلومی جاری خواهد بود و این خود بر دهشت بحران می‌افزاید ... اما در این میانه هنرمندان بیش از پیش دیده شدند و گویا رسالت تاریخی هنر دوباره خودش را به رخ کشید؛ اگر بیاندیشیم که یکی از کارکردهای هنر کاتارسیس است و هنرمند نه به عنوان فرد که به عنوان روح آگاه زمانه و جامعه عمل می‌کند، این التیام‌بخشی و آگاهی‌افزایی در روزگار کرونا خودش را به نمایش گذاشت.

شایان ذکر است  علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه تا 27 شهریورماه می‌توانند با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در روزهای عادی از ساعت 10 الی  19 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 19 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما

گالری نیان

گالری اینفو

هنرمندان









کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir