سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23886
تاریخ انتشار : 1399/06/25 09:43

افتتاح ششمین نمایشگاه کلکسیونر در گالری آرتیبیشن



ششمین نمایشگاه کلکسیونر با ارائه آثاری از هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان مدرن دهه‌های آغازین ورود هنر مدرن به ایران جمعه ۲۸ شهریور در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود.

به گزارش تجسمی آنلاین، به نقل از روابط عمومی گالری آرتیبیشن، ششمین نمایشگاه کلکسیونر با جمع‌آوری آثاری از هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان مدرن دهه‌های آغازین ورود هنر مدرن به ایران جمعه ۲۸ شهریورماه در گالری آرتیبیشن افتتاح می شود.

ششمین دوره این نمایشگاه با حضور جمع گسترده‌تری از مجموعه‌داران و گالری‌داران، تعداد ۲۰ اثر از هنرمندان و مشاهیری چون بهمن محصص، جعفر روحبخش، هانیبال الخاص، حسین کاظمی، فریده لاشایی، صادق تبریزی، منصوره حسینی، نصرالله افجه‌ای، پروانه اعتمادی، مهدی حسینی، منوچهر معتبر، جلال شباهنگی، محمود زنده، مرتضی رازفر، احمد مرشدلو، علی ندائی، عبدی اسبقی، علیرضا آستانه و هادی روشن ضمیر برای علاقه‌مندان به هنر جمع‌آوری شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

سلسله نمایشگاه‌های کلکسیونر طی سه سال گذشته شروعی برای همکاری مجموعه‌داران، هنرمندان و گالری‌داران حرفه‌ای شد تا نمایشی از آفرینش‌های ناب هنر معاصر ایران را فراهم آورد که برخی از این آثار در یک دهه اخیر خلق شده‌اند و شماری به نیم قرن گذشته باز می‌گردند. ششمین دوره کلکسیونر جامعه بزرگ‌تری از مجموعه‌داران و گالری‌داران، تاثیرگذارترین هنرمندان مدرن تا هنرمندان سرشناس معاصر را گرد هم آورده تا با همراهی و همیاری آنها محدودیت‌های بازار سنتی را از میان برداشته و سعی در ارائه آثار ناب و بدیعی از هنر ایران را داشته باشد تا فضایی برای انتخاب درست سرمایه‌گذاران با ریسک کمتر ایجاد کند.

نمایش و فروش این آثار در گالری آرتیبیشن رأس ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۸ شهریور در گالری آرتیبیشن افتتاح و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت. نمایشگاه برای همه علاقه‌مندان در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۱، در ۹ روز بعدی از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ گشوده خواهد بود.

برای خرید آثار و یا بازدید از این نمایشگاه می‌توانید به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از همت، خیابان گل‌نبی غرب، میدان کتابی (احمدی روشن)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ مراجعه کنید.

همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقه‌مندانی که در تهران سکونت ندارند به‌صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن www.artibition.net به نمایش گذاشته می‌شود.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir