سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23897
تاریخ انتشار : 1399/06/26 11:06

"حامد مرتضوی علوی" برنده مسابقه بین المللی اسکوپیه مقدونیه



حامد مرتضوی علوی کارتونیست بجنوردی روی سکوی سوم مسابقه بین‌المللی کارتون مقدونیه قرار گرفت.

به گزارش تجسمی آنلاین "حامد مرتضوی علوی" کارتونیست بجنوردی توانست در پنجاه و دومین مسابقه بین المللی اسکوپیه مقدونیه سکوی سوم این دوره را از آن خود کند و تنها ایرانی منتخب در این مسابقه شود.

این مسابقه با موضوع آزاد و در بخش‌ های کارتون، طراحی طنزآمیز و کمیک استریپ برگزار شد که در نهایت ۷۵ اثر به مرحله نهایی راه یافت و کارتونیست بجنوردی توانست در بخش کارتون رتبه سوم این مسابقه را از آن خود کند.

این سومین درخشش هنرمند کارتونیست بجنوردی در ۲ ماه اخیر است و دریافت جایزه نخست در جشنواره مجازی ملی کاریکاتور با موضوع « زندگی، کرونا، امید» و کسب جایزه ویژه جشنواره بین‌المللی کرونا‌ی آفریقا با همکاری سفارت ایران در کنیا در کنار قرار گرفتن این هنرمند در سکوی سوم مسابقه بین‌المللی اسکوپیه مقدونیه برگ دیگری به افتخارات او افزوده است.

لازم به ذکر است «حامد مرتضوی علوی» تاکنون در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی حضور چشمگیری داشته است و کسب جایزه اول جشنواره بین‌المللی معلولیت ازمیر (ترکیه) و اولین کنگره دفاع موشکی (بخش کارتون)، دریافت لوح تقدیر جشنواره بین‌المللی جیازینگ چین ۲۰۰۸- ۲۰۰۹ – ۲۰۱۵ و جشنواره گلاریت ایتالیا و دیپلم افتخار جشنوارهای بین‌المللی رومانی، روسیه و کره جنوبی تنها بخشی از این حضور پر رنگ در کارنامه اوست.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir