سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23991
تاریخ انتشار : 1399/07/19 13:50

اقدام موزه ون‌گوگ برای نمایش نامه‌های این نقاش مشهور هلندی



موزه ون گوگ نامه‌هایی از ون‌سان ون‌گوگ را که به ندرت دیده شده است به نمایش می‌گذارد.


به گزارش تجسمی آنلاین، موزه ون‌سان ون‌گوگ در آمستردام، نامه‌هایی از این هنرمند مشهور هلندی را که به دلیل آسیب‌پذیری به ندرت در معرض دید قرار می‌گیرند را به صورت موقت نمایش می‌دهد.

ون‌سان ون‌گوگ نه تنها یک هنرمند با استعداد بود، بلکه یک نویسنده مشتاق نیز بود. نامه‌های او بینشی صمیمانه از افکار و احساسات او فراهم می‌کند ولی به دلیل شکننده بودن به ندرت در معرض نمایش عموم قرار می گیرند.

 نمایشگاه «ون‌سان دوست داشتنی شما»: بزرگترین نامه‌های ون‌گوگ، فرصتی بی‌نظیر را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا ۴۰ نامه جذاب ونسان ون گوگ را که در کنار آثار مشهوری از وی مانند سیب‌زمینی خوران (۱۸۸۵) ، اتاق خواب (۱۸۸۸) و بذر افشان(۱۸۸۸) به تماشا گذاشته شده را مشاهده کنند.
هم‌زمان با این نمایشگاه ، موزه ون گوگ قسمت‌های جدیدی از پادکست نامه‌ها (به زبان هلندی) که توسط شاعر Ester Naomi Perquin، مجری Huub van der Lubbe و عبدالقادر بنالی، نویسنده ضبط شده است را پخش می‌کند.

مجموعه‌ای جدید از نسخه‌های هلندی و انگلیسی شامل ۷۶ نامه از بهترین نامه‌های ون‌گوگ به مناسبت این نمایشگاه منتشر شده است. نیانکه باکر، لئو ژانسن و هانس لوئیتن، نامه شش قسمتی ون‌گوگ که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تحسین بین‌المللی را به همراه داشت، ویرایش کرده بودند.

موزه ون‌گوگ اکثر نامه‌های این هنرمند شامل ۸۲۰ نامه نوشته شده توسط ون‌سان ون‌گوگ در سال‌های ۱۸۵۳ تا ۱۸۹۰ میلادی را در خود جای داده است که بیشتر آنها را به برادرش تئو نوشته است. کلمات این نامه‌ها وسیله قابل توجهی برای درک بهتر افکار انسان پشت هنرمند است. ون‌گوگ با سبکی شخصی و جذاب نه تنها در مورد نقاشی‌های خود و سایر هنرمندان و جاه طلبی‌های هنری خود، بلکه در مورد چشم‌انداز زندگی و مرگ، تنهایی و نیاز به عشق و دوستی می‌نویسد. اینها موضوعاتی هستند که همه می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir