سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 24012
تاریخ انتشار : 1399/07/24 16:35
مظفری مردی برای بستن موزه‌ها

مدیری که حرفش اعتبار ندارد



مظفری از زمانی که روی کار آمده کاری نکرده به جز بستن موزه‌های تهران، آبادان و اهواز ولی حرف او را حتی گالری‌ها هم نمی‌خوانند؛ گویا آقای مدیر بیرون از چهاردیواری مرکز از اتوریته(قدرت) لازم برخوردار نیست.

به گزارش تجسمی‌آنلاین، در روزگاری که کرونا امان مردم را بریده و هر روز بیشتر از روزهای قبل مردم ایران را به کام مرگ می‌کشاند و همه ادارات و اماکن نسبتا شلوغ بسته شده اند، مظفری، مدیری که از زمان روی کارامدنش هیچ کار مفیدی نکرده است و در کارنامه خود حتی برگزاری جشنواره تجسمی فجر موفقی هم ندارد، نمی‌تواند راهی برای بسته نگه داشتن گالری‌ها انجام دهد.

بنا بر این گزارش گویا هیچکس در این حوزه حرف این مدیر را نمی‌خواند زیرا در روزگاری که دستور داده است گالری‌ها بسته باشند بسیاری از گالری‌ها همچنان برنامه‌های خود را اجرا کرده و باز هستند.
از بحث خطرناک بودن اوضاع کشور و به خصوص شهر تهران که بگذریم و به این بنگریم که این ویروس منحوس چگونه اوضاع کار مردم و درآمدزایی آنها را تحت شعاع قرار داده و کسی را یارای مقابله با آن نیست، خنده‌دار این است که به دستورات یک مدیر هیچ توجهی نمی‌شود.

مظفری راه‌حلی برای جبران خسارت‌هایی که به گالری‌ها وارد آمده ندارد کما اینکه راه‌حلی برای هیچ موردی نداشته و ندارد به همین خاطر گالری‌ها مجبور شده‌اند به فعالیت خود ادامه داده و خطر شیوع بیماری را به جان بخرند.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir