سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 24196
تاریخ انتشار : 1399/09/30 10:15

گشایش نمایشگاه آثار جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در بیرجند



نمایشگاه آثار هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) روز شنبه در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش تجسمی آنلاین، این نمایشگاه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان و هنرمندان در نگارخانه استاد مهدی اسماعیلی مود افتتاح شد و اختتامیه جشنواره نیز امشب به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۴۸ اثر از اساتید و برگزیدگان جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در این نمایشگاه به مدت پنج روز به نمایش گذاشته شد.

سید علی زمزم  افزود: نمایشگاه آثار هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در ۲ مرحله به مدت ۱۰ روز برپا می‌شود و در مرحله اول علاقه‌مندان می‌توانند از این ۴۸ اثر بازدید داشته باشند.

وی بیان کرد: در مرحله دوم، سایر آثار انتخاب شده در مرحله اول داوری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مدت پنج روز هر روز از ساعت ۸ تا ۱۰ به صورت حضوری از این نمایشگاه واقع در نگارخانه استاد اسماعیلی مود جنب اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید کنند.

وی گفت: با توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تصاویر آثار با کیفیت بالا در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همچنین در صفحه اینستاگرامی جشنواره به نشانی Khaterazavi@ برای مشاهده بارگذاری شده است.

اختتامیه جشنواره غیرحضوری برگزار می‌شود

زمزم افزود: امشب همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به صورت مجازی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی ساعت ۱۹ امروز (شنبه) ۲۹ آذر ماه در محل حسینیه امام رضا (ع) بیرجند برگزار می‌شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، غیرحضوری است و علاقه‌مندان از طریق فضای مجازی می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برگزیدگان این دوره از جشنواره در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد که در مرحله نخست داوری ۱۱۸ اثر انتخاب شد.

وی افزود: همچنین با توجه به همزمانی مراسم اختتامیه جشنواره با شب میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، از خانواده شهیده «منصوره حسینی» اولین شهید مدافع سلامت استان خراسان جنوبی نیز تجلیل خواهد شد.

زمزم گفت: علاقه‌مندان می‌توانند مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی را از طریق صفحه اینستاگرامی جشنواره به نشانی Khaterazavi@ همچنین صفحات erfanplus، ofoghe_hezare۳، razavi.news به صورت زنده مشاهده کنند.

هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به میزبانی استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir