سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 24215
تاریخ انتشار : 1399/10/06 11:20

روایت تصویری کرونا در نمایشگاه عکس "جهش" مهناز شفیعی



نمایشگاه عکس‌های مفهومی مهناز شفیعی با عنوان "جهش" با موضوع کرونا از امروز ششم دی‌ماه به مدت ۲۱ روز در موسسه تحریر کارگاه خیال برگزار خواهد شد.

به گزارش تجسمی آنلاین و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری تحریر کارگاه خیال؛ مهناز شفیعی هنرمند عکاس نمایشگاه درباره شکل‌گیری نمایشگاه عکس "جهش" گفت: ایده مجموعه "جهش"، زمانی کلید خورد که جامعه با شوکی به نام "کووید19" مواجه شد و هر هنرمندی با روش و زبانی متفاوت به بیان این موضوع پرداخت و من نیز در این نمایشگاه به بخشی از تاثیرات کرونا در روال زندگی، "تاکید بر قرنطینه و موضوع آرایش" در این دوره اشاره کردم.

شفیعی افزود: نمایشگاه "جهش" با بهره بردن از چند مدیا مانند عکس، حجم و ویدئو در تلاش است تا بتواند ارتباط موثری با مخاطب خود برقرار کند.

این هنرمند در بیانیه نمایشگاه "جهش" آورده است: "هر ذره پیوسته در حال انتشار انرژی است و کرونا این پدیده ناشناخته هزاره سوم، با انرژی‌‌هایش آمده تا دنیا را تغییری ناگهانی دهد. پدیده‌ای که جهان را درگیر خود کرده و آمده تا انسان‌ها با روش‌های دیگری، زندگی را زندگی کنند. کرونا هر روز به شکلی جدید و با علامتی متفاوت ظاهر می‌شود و ترس و وحشت ناشی از خطرات آن، سایه‌ای بر زندگی انسان‌ها انداخته است؛ با این‌حال تلاش برای بودن و ماندن همیشگی‌ست."

لازم به توضیح است برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراقبت از سلامتی عموم هنردوستان، نمایشگاه تنها با داشتن وقت قبلی برای بازدید و حداکثر دو نفر پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. علاقهمندان برای درخواست بازدید از نمایشگاه می‌توانند با شماره‌های 66465440- 66959289 تماس گیرند.

 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir