سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 24332
تاریخ انتشار : 1399/11/26 11:28

نمایشگاه گروهی نقاشی «سمفونی رنگ‌ها» در گالری خانه عکاسان جوان



مجموعه‌ای از آثار متنوع در سبک‌های مختلف از رئال تا مدرن توسط فریال تقدس نقاش گردآوری شده است.

به گزارش  تجسمی آنلاین،  نمایشگاهی از آثار ۳۶ هنرمند نقاش جوان این روزها در گالری خانه عکاسان جوان برپاست.

نمایشگاه گروهی نقاشی «سمفونی رنگ‌ها» در روز جمعه ۲۴ بهمن با حضور هنرمندان و اساتید هنر افتتاح شد. این نمایشگاه مجموعه‌ای است از آثاری متنوع در سبک‌های مختلف از رئال تا مدرن که توسط فریال تقدس نقاش گردآوری شده است.

در این نمایشگاه آثاری از فریال تقدس، ارغوان منوچهرى، الهام آل محمد، انوشه مشیری، آزاده حکیمى، آیدا اژدری، آیه مذهبی، ترمه جباری، خورشید کوشا، رعنا فراهانی، زهره حاجی حسن، سارا هنرمند، ساره کامیاب میرحسینی، سحر صدری، شایسته سجادی، شیدا کاظمی، شیوا بهار، صیدا نیری، فائزه میراحمدپور، فرنوش فرزام، فریال تقدس، فریما تقدس، کیانا حاجی زاده، گلناز پوری، لنا مشایخی، لیلى زارعى، لیلا سیاری، مائده پارسی، محمدرضا تقدس، محمدعلی تقدس، مرجان محمدی، مریم امینی، مونا مهرورزپور، نازنین نفر، نگار آزادمنجیری، نیروانا علینژاد، یاسمن گودرزى و یاسمین نجفی روی دیوار رفته است.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «هر رنگ با خود آوایی به همراه دارد و هر نقش، نوایی دلنشین را به تصویر می‌کشد. سوار بر بال خیال می‌شویم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های رنگ در رنگ و نقش در نقش قدم می‌نهیم، دیدگانمان را به میهمانی رنگ‌ها می‌بریم و گوش‌هایمان را به موسیقی جان‌فزای رنگ‌ها و نقش‌ها دعوت می‌کنیم در این روزهای نه چندان دل‌چسب، و در قلب زمستان دل سپردن به آوای بهاری و روح‌نواز رنگ‌ها و نقش‌ها که در نمایشگاه «سمفونی رنگ‌ه» جلوه‌گر می‌شود می‌تواند امیدبخش روزهای روشن و خوش‌آهنگ پیش رو باشد.»

نمایشگاه «سمفونی رنگ‌ها» تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه به کار خود ادامه می‌دهد و علاقمندان به هنر نقاشی می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ جهت بازدید از آثار هنرمندان به آدرس خیابان ولیعصر، خیابان یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک،۳ طبقه دوم، واحد ۳ مراجعه کنند.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir