سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 25433
تاریخ انتشار : 1400/04/24 13:32

اعلام ورود دلتا به پایتخت/ مسئولیت پذیری مرکز تجسمی/ گالری گردی آخرین هفته تیرماه



در شرایطی که آغاز موج دیگری از کرونا بسیاری از فعالیت‌های روزمره ما را مخل کرده و همزمان بنابر اعلام مسئولان وزارت بهداشت کرونای هندی و یال همان دلتا به پایتخت ورود کرده اما مسئولان مرکز تجسمی وزارت بهداشت همچنان بر طبل بی مسئولیتی کوفته تا گالری‌های پایتخت در آخرین هفته از تیر ماه میزبان علاقمندان به آثار هنری باشند که البته امید داریم که با رعایت پروتکل ها خبرهای بدی در آینده نشنویم.

به گزارش تجسمی آنلاین، در آخر این هفته و هفته آتی امکان بازدید از نمایشگاه هایی که در زیر خواهند آمد فراهم است.

نمایشگاه سلب

نمایشگاه انفرادی مجسمه‌سازی «سلب» از آثار مریم بهروزی‌نیا با کیوریتوری مهسا کریمی‌زاده است که جمعه ۲۵ تیر ماه بازگشایی شده و تا جمعه یکم مرداد در استودیوی هنرمند ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به میدان شیخ بهایی، کوچه دانشگاه الزهرا، کوچه کارخانه، پلاک ۱ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ مراجعه کنند. همچنین برای تعیین وقت قبلی می‌توان با شماره ۸۸۰۶۹۱۶۰ تماس حاصل کرد.

گالری+گردی
 

نمایشگاه مرقعات

نمایشگاه انفرادی نقاشی، چیدمان از فرناز نیکوخواه در گالری ویستا تا جمعه یکم مرداد برپا خواهد بود. 
این گالری در روزهای شنبه تعطیل است. برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ مراجعه و با شماره‌های ۰۲۱۸۸۵۱۳۹۳۳ و ۰۲۱۸۸۵۱۳۹۳۴ تماس حاصل کنید.

گالری+گردی
 

کاملاً شخصی برای عموم

نمایشگاه انفرادی «کاملاً شخصی برای عموم» از سارا رنجکشان جمعه ۲۵ تیر در گالری سو افتتاح خواهد شد و تا جمعه ۱۵ مرداد ادامه دارد. 
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ همه روزه بجز شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ مراجعه کنند.

شماره‌های تماس گالری : ۸۸۹۴۶۴۵۱ و  ۸۸۸۰۹۸۰۸

نمایشگاه دوست عزیز حواست کجاست؟

همچنین نمایشگاه انفرادی نقاشی «دوست عزیز حواست کجاست؟» از یاسمین صالحی تا جمعه ۱۵ مرداد در گالری سو (طبقه دوم) برپا خواهد بود.

نمایشگاه تموز

نمایشگاه گروهی «تموز» جمعه ۲۵ تیر بازگشایی خواهد شد و تا دوشنبه ۴ مرداد در گالری شلمان واقع در میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبار غربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ برپاست. برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۲۰.۳۰ مراجعه و با شماره های  ۰۲۱۲۲۲۷۱۶۹۳ و  ۰۲۱۲۲۲۲۱۹۴۴  تماس بگیرید.

گالری+گردی
 

برای همه‌ی آنها که نیستند

نمایشگاه انفرادی نقاشی «برای همه‌ی آن‌ها که نیستند» از شیوا بابایی تا سه شنبه پنجم مرداد در گالری «اُ» (طبقه دوم) واقع در خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه دوم برپا خواهد بود. این گالری از ساعت ۱۲ تا ۲۰ فعالیت می‌کند و روزهای شنبه و یک شنبه تعطیل است.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۲۴۸۲۸

در برابر فراموشی

نمایشگاه انفرادی نقاشی «در برابر فراموشی» از نگار اورنگ نیز تا سه شنبه پنجم مرداد در گالری «اُ» برپا خواهد بود.

تنیده

نمایشگاه «تنیده»از شبنم جهانشاهی تا ۱۱ مرداد در گالری «باوان» واقع در خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ برپا است. برای بازدید از این نمایشگاه بین ساعت‌های ۱۲ تا ۲۰ مراجعه کنید.

گالری+گردی
 

نقاشی و مجسمه 

نمایشگاه نقاشی و مجسمه سلمان خوشرو ۱۱ تا ۲۸ تیر در گالری ایرانشهر برپاست. این گالری در خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی، خیابان سپند، پلاک ۶۹ قرار دارد.

اسباب کشی سه گانه 

نمایشگاه آثار پارسوا مهتاش با عنوان «اسباب کشی سه گانه» ۱۱ تا ۲۵ تیر در گالری پروژه‌های آران برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان نوفل‌لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۵، ورودی حیاط مراجعه کنند.

طبیعت هر چیز 

نمایشگاه گروهی «طبیعت هر چیز» با گردآوری بیتا فیاضی ۱۱ تا ۲۵ تیر در گالری دستان+۲ برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، شماره ۸ طبقه ۲ مراجعه کنند.

اگر آنی 

نمایشگاه آثار  اوژن زرگرباشی با عنوان «اگر آنی» ۱۱ تا ۲۵ تیر در زیرزمین دستان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، شماره ۶ مراجعه کنند.

به‌سوی آرمانشهر؛ بهاری که نیامد

 نمایشگاه آثار بهرنگ صمدزادگان با عنوان «به‌سوی آرمانشهر؛ فصل دوم: بهاری که نیامد» ۱۱ تا ۳۰ تیر در گالری محسن به نشانی ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک ۴۲ برپاست.

نقش عجب 

نمایشگاه آثار شقایق مهاجری با عنوان «نقش عجب» تا ۲۵ تیر در گالری ایوان برپاست. این گالری در الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ قرار دارد.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir