سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 30601
تاریخ انتشار : 1400/10/21 13:35

عباس عظیمی به موسسه هنرمندان پیشکسوت بازگشت



آیین تودیع و معارفه مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این موسسه برگزار شد و سید عباس عظیمی بار دیگر مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت شد.

به گزارش تجسمی آنلاین از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این موسسه برگزار شد.

در این مراسم همچنین حسن ریاحی، دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، مریم معترف از اعضای هیأت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی، نیکنام حسینی پور و عباس عظیمی حضور داشتند.

موسسه هنرمندان پیشکسوت پیوند دهنده تجارب نسل ها باشد

در ابتدای این مراسم، محمود سالاری در سخنانی اظهار داشت: از  نیکنام حسینی پور که در دوران بحران کرونا مسوولیت موسسه هنرمندان پیشکسوت را پذیرفت، تشکر می کنم. این موسسه باید پیوند دهنده تجارب نسل گذشته به جوانان باشد تا بتواند حافظ اصالت ها و این گنج عظیم معنوی بماند.

وی تاکید کرد: پیوند دادن و انتقال تجارب هنرمندان و استادان پیشکسوت به نسل جوان با مرکزیت موسسه هنرمندان پیشکسوت در قالب برنامه ریزی و برگزاری برنامه های مختلفی همچون نشست های تخصصی، دوره های آموزشی یا کارگاه های عملی احیا شود.

به گفته معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در موسسه هنرمندان پیشکسوت، شاهد رنگین کمانی از تجارب، هنرها و اصالت های مختلف هستیم و جامعه هنری برای بهره بردن از این گنجینه های معنوی مشتاق است.

در بخش دیگری از این مراسم، مهدی افضلی با ارایه گزارشی از روند فعالیت های این موسسه تاکنون، به برگزاری جلسات منظم هفتگی هیأت مدیره اشاره و از تلاش های نیکنام حسینی‌پور قدردانی کرد و گفت: در این مدت فعالیت شاهد دلسوزی، پشتکار و اهتمام مدیرعامل پیشین موسسه هنرمندان پیشکسوت به انجام امور و همراهی با هنرمندان پیشکسوت بودیم.

همچنین نیکنام حسینی پور با تشریح فعالیت های صورت گرفته در مدت حضور خود با اشاره به فراگیری کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: در این موقعیت سخت با انسجام بخشی به فعالیت های موسسه و حفظ نظم در ساختار اداری، خدمات بهتری به هنرمندان پیشکسوت ارایه دهیم کردیم وامیدوارم با حضور عباس عظیمی، شاهد پیشرفت و توسعه این موسسه در جهت ارتقای جایگاه و هویت آن باشیم.

عباس عظیمی مدیرعامل جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت در جملاتی، خدمت به هنرمندان پیشکسوت را باعث عاقبت به‌خیری و عافیت دانست و ابراز امیدواری کرد که به صورت شایسته، پاسخ اعتماد معاون امور هنری و همه هنرمندان را بدهم.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir