سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 31734
تاریخ انتشار : 1401/01/19 10:46

میزبانی گالری های تهران از هفده اتفاق هنری در جمعه ای خاک آلود



هفته آغازین کاری در قرن جدید گالریهای پایتخت میزبان نمایشگاههای هنرمندان هستند هرچند فرصت دیدار برخی نمایشگاه ها از قرن گذشته همچنان مهیاست.

به گزارش تجسمی آنلاین، برخی گالری ها چندین نمایشگاه نیز در جمعه ۱۹ فروردین کارشان را آغاز می کنند، منصور نصرت نظامی، اردشیر محصص، شباهنگ طیاری و حسین قوی پنجه  هنرمندان صاحبنامی هستند که آثارشان در این نمایشگاه ها در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.  

**نمایشگاه مجازی «تصویر،هنرمند،طبیعت» در آرتیبیشن 

نمایشگاه مجازی «تصویر، هنرمند،طبیعت» از امروز با کیوریتوری نسترن خوش نظر و با حضور آثاری از رضا هدایت، سمانه صالحی ابری ، امین رستمی زاده ، حسین خوش رفتار، شانلی مومنی، ابراهیم گنجیان، سعید امدادیان، حسین سهرابی، محموبه خوش نظردر گالری آرتیبیشن برپاست.

**نمایشگاه نقاشی در گالری ملت 

نمایشگاه آثار سیمین قرقچیان از روز دوشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۱ در گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولی عصر(عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی(نیایش)، روبه‌روی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ برگزار می‌شود و تا ۲۶ فروردین ماه ادامه دارد.

**نمایشگاه گروهی در نگارخانه لاله

نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران با همراهی ۱۱۸ هنرمند در قالب نقاشی، طراحی، چاپ دستی و حجم تا ۳۰ فروردین در نگارخانه لاله به نشانی خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله برگزار می شود.

**چهارده هنرمند از سده چهاردهم در گالری هما

نمایشگاه گروهی چهارده هنرمند از سده چهاردهم که از سوی فریدون آو گردآوری شده است پنجشنبه ۱۸ فروردین تا یکشنبه ۱۱ اردیبهشت در گالری هما به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک برپاست.

**کماکان تنها در گالری اِو

نمایشگاه گروهی فیلم/ویدئو جمعه ۱۹ فروردین تا سه شنبه ۲۳ فروردین در گالری اِو به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند. خیابان خردمند شمالی . کوچه اعرابی ۳ . پلاک ۵ . طبقه همکف و اول برگزار می شود.

**آکواریوس در نگارخانه نگر 

نمایشگاه انفرادی حسن مهربانی با عنوان آکواریوس جمعه ۱۹ فروردین تا سه شنبه ۳۰ فروردین در نگارخانه نگر به نشانی  تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول برپاست.

**آثار اخیر در دوران قرنطینه

نمایشگاه انفرادی فریدون آو با عنوان آثار اخیر در دوران قرنطینه  جمعه ۱۹ فروردین تا جمعه ۱۶ اردیبهشت در گالری +٢ به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۸، طبقه‌ی دوم برگزار می شود.

**پشت پرده زنبوری در گالری شیرین

نمایشگاه گروهی پشت پرده زنبوری با آثار هنرمندانی چون وحید آرین، معین شافعی، کیوان عسگری، مونا حسین زاده، دلارام فغانی، طلا درنگی و شیرین بابازاده که از جمعه ۲۹ بهمن در گالری شیرین افتتاح شده، تا سه شنبه ۲۳ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و علاقمندان هر روزه به جز دوشنبه‌ها می‌توانند از ساعت ۱۱ تا ۱۹ از آن بازدید کنند.

**مقاومت واپسگرا در بنیاد یاسی

نمایشگاه گروهی مقاومت واپسگرا که توسط لئو گای دنارسی گردآوری شده تا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در بنیاد یاسی به نشانی سعادت‌آباد، خیابان اوین، بعد از چهارراه فراز، کوچه پیربسطامی، بن‌بست پویا، پلاک ۲، برپاست و هر روز به جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ می‌توان از آن بازدید کرد.

**سادگی در پیچیدگی در گالری شیرین

نمایشگاه انفرادی منصور نصرت نظامی با عنوان سادگی در پیچیدگی که از جمعه ۲۹ بهمن در گالری شیرین به آدرس خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه ی سیزدهم، پلاک۵ افتتاح شده، تا سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

**معلم بد در دلگشا

نمایشگاه انفرادی معلم بد از آثار شباهنگ طیاری از ۹ فروردین در گالری دلگشا به آدرس تهران، خیابان مفتح جنوبی، خیابان سمیه، نبش رامسر، پلاک ۶۳ برگزار می‌شود و هنردوستان همه روزه به استثنای روزهای شنبه و دوشنبه می‌توانند از آن بازدید کنند.

**بازنگری در گالری ریشه ۲۹

گالری ریشه ۲۹ واقع در محله الهیه، خیابان آقابزرگی، روبه روی بانک آینده، جنب بانک خاورمیانه، پلاک ۳۱، تا چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ میزبان نمایشگاه گروهی ریشه ۲۹ از آثار سهند حسامیان، علی خطایی ایلخچی، محسن رافعی، بنفشه احمدزاده،  محمود محرومی،  مهدی رنگچی،  مژگان ملاحسینی و محمدرضا پورکمالی خواهد بود که بازدید عموم از آن هر روز به جز شنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آزاد است.

**جایی برای ایستادن در گالری ملک

یک نمایشگاه گروهی حجم با عنوان جایی برای ایستادن با رعایت پروتکل های بهداشتی تا جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ در گالری ملک واقع در خیابان انقلاب٫ نرسیده به میدان فردوسی٫ بین فرصت و آذرنوش٫ پلاک ۵۵۱ طبقه همکف، برپاست و هر روزه به جز شنبه ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ میزبان بازدیدکنندگان است.

**چل تاس در بنیاد ایرج زند

نمایشگاه انفرادی حمید قوی پنجه به اسم چل تاس تا شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در بنیاد ایرج زند واقع در خیابان خردمند جنوبی، بن بست وحدتی منش، پلاک دو میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

**از دست در این جا

نمایشگاه گروهی از دست ۵ تا ۲۶ فروردین در گالری این جا به نشانی ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ برقرار است

**موسم گل در فضای تالار

نمایشگاه گروهی موسم گل ۸ تا ۲۶ فروردین در فضای تالار به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، پلاک ۱۰۵ برپاست.

**آثار حسین والامنش در دیدار

نمایشگاه آثار حسین والامنش از ۸ فروردین تا ۶ اردیبهشت در گالری دیدار به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، کوچه مبینی، پلاک ۱۰ برگزار می شود.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir