سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 31759
تاریخ انتشار : 1401/02/07 09:13

رونمایی از کتابی درباره قباد شیوا در فرهنگان فرشته



رونمایی از کتاب «قباد شیوا، از میان گفته‌ها و نوشته‌ها» عصر چهارشنبه، هفتم اردیبهشت در مجموعه فرهنگان فرشته برگزار می‌شود.

به گزارش تجسمی آنلاین، کتاب «قباد شیوا از میان گفته‌ها و نوشته‌ها» از سوی نشر هنر معاصر و بنیاد لاجوردی در زمستان ۱۴۰۰ منتشر شده است. این اثر مجموعه‌ای از مقالات، سخنرانی‌ها‌، یادداشت‌ها و گفتگو‌ها پیرامون زندگی، افکار و آثار قباد شیوا است و گزیده مطالبی که در سال‌های اخیر در رسانه‌های مختلف درباره این گرافیست معاصر، آثار و یا فعالیت‌های او منتشر شده را در یک مجلد گردآوری کرده است.

ناشر در معرفی این کتاب نوشته است: «بیش از هشت دهه از زندگی پربار قباد شیوا، این گرافیست نوآور ایرانی می‌گذرد. آوازه‌اش جهانی است و از گذر پر فراز و نشیب عمر او، می‌توان سیمای طراح گرافیک صاحب سبکی را دید که هنرمندی خلاق و معلمی سخت‌کوش و اثرگذار است. دشوار است هنرمندی بتواند سالیان متمادی فعالیت حرفه‌ای مستمر داشته باشد، از خلال رویداد‌های اجتماعی سهمگین به سلامت بگذرد، به چهره‌ای فرهنگی تبدیل شود و با حفظ انرژی بی‌پایان خود به آفرینش هنری ادامه دهد.»

این نشست ساعت پنج بعدازظهر چهارشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با حضور قباد شیوا، توکا ملکی، معراج قنبری و علی دهباشی در کتابفروشی فرهنگان فرشته به نشانی خیابان فیاضی (فرشته)، بعد از چناران، پلاک ۵۰ برگزار می‌شود.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir