سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 31865
تاریخ انتشار : 1401/05/08 12:46

سخنرانی سیف و مازیار در هفته اول زیباشناسی حماسه



هادی سیف و امیر مازیار در هفته اول زیباشناسی حماسه در موزه هنرهای معاصر تهران سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش تجسمی‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران،، موزه هنرهای معاصر تهران ، هم زمان با محرم حسینی ، از فردا میزبان سلسله نشست « زیبایی شناسی حماسه » می شود و طی آن نگاه هنرمندان به واقعه کربلا با نمایش برخی آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران بررسی و تحلیل خواهد شد.

 این نشست‌های تخصصی از یکشنبه نهم مرداد ماه همزمان با دوم محرم ساعت ۱۵ در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران آغاز می شود و تا اربعین ادامه خواهد داشت.


هفته نخست این نشست ها به نقاشی قهوه خانه‌ای ( خیالی نگاری ) اختصاص دارد که در روز نخست ،یکشنبه نهم مرداد هادی سیف ، دانش آموخته دانشگاه استراسبورگ و دانشگاه اصفهان،نویسنده ،فلیم‌نامه نویس ،پژوهشگر هنرهای سنتی ایران و پژوهشگر نقاشی قهوه‌خانه (خیالی نگاری) با عنوان شمایل نگاری سخنرانی می کند.

روز سه شنبه یازدهم مرداد امیر مازیار کارشناس ارشد فلسفه غرب دانشگاه تهران و دارای دکترای فلسفه هنر از دانشگاه علامه طباطبایی ،دانشیار و مدرس دانشگاه هنر ، پژوهشگر، نویسنده و مترجم با عنوان" نقاشی قهوه‌خانه ( خیالی نگاری – شمایل نگاری )" با عنوان پرده های درویشی سخنرانی می کند.

دبیر علمی این سلسله نشست، روزبه سلطان محمدی و دبیر اجرایی احسان برزین هستند و جلسات به صورت حضوری و پخش زنده از اینستاگرام موزه هنرهای معاصر تهران در دسترس مخاطبان است.
این برنامه پژوهش محور تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و هر بار با نمایش اثاری از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و حضور هنرمندان و پژوهشگران هنری، آثار عاشورایی و مذهبی از منظرهای گوناگون بررسی و تحلیل خواهد شد و در پایان هر نشست جلسه پرسش و پاسخ برگزار می شود.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما

گالری نیان

گالری اینفو

هنرمندان









کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir