سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 31881
تاریخ انتشار : 1401/05/23 13:45
موزه هنرهای معاصر جولانگاه بی‌مسئولیتی‌ها

هجوم سوسک‌ها به بیت‌المال هنری در موزه هنرهای معاصر تهران



موزه هنرهای معاصر تهران در نمایشگاه جدید خود که در دوران مدیریت جدید خود که به صورت ناگهانی بر این مسند تکیه زد، سوسک‌ها را به آثاری که هرکدام چندین میلیون دلار قیمت دارند راه داده است.

به گزارش تجسمی‌آنلاین، چند روز پیش یکی از بازدیدکنندگان از نمایشگاه مینی‌مالیست و هنر مفهمومی فیلمی منتشر کرده که نشان می‌دهد سوسک‌ها به داخل تابلویی که بر روی دیوار است، رخنه کرده‌اند.

بی‌مسئولیتی و بی‌کفایتی در جای جای مرکز تجسمی رخنه کرده است ولی اینکه تا این حد و در نمایشگاه روی دیوار آن هم آثاری که هر کدام قیمت‌‌های بسیار بالا دارند و از نظر هنری نیز بسیار حائز اهمیت هستند، سوسک‌ها جولان بدهند شوک بسیار بدی به دوستداران هنر داده است.

وقتی این بلا بر سر آثاری که روی دیوار و در معرض دید قرار دارند آمده است، مشخص نیست آثاری که در گنجینه این  موزه قرار دارند چه سرنوشتی خواهند داشت. مدیریت این موزه برعهده عبدرضا اسلامی کولایی است که یک شبه و در پی افتادن یک پرفورمنس در حوض روغن معروف موزه در افتتاحیه این نمایشگاه، بر این مسند تکیه زد.

چندی قبل نیز ماموران داخل موزه برخورد بسیار بدی با نوجوانی اوتیسمی کرده بودند که آن داستان نیز از چشم رسانه‌ها دور ماند.

نمایشگاه مینی مالیسم و هنرمفهومی در موزه هنرهای معاصر تهران فرصتی پیش روی علاقه‌مندان قرار داده تا بتوانند آثار منحصر به فرد هنرمندان تاثیرگذارجهان را از نزدیک ببینند. در این نمایشگاه بیش از ۱۳۰ اثر از ۳۴ هنرمند در معرض دید علاقه‌مندان به هنر مدرن قرار گرفته است. در این میان نام هنرمندان فاخری از فرانک استلا گرفته تا مارسل دوشان، دونالد جاد و جان بالدساری به چشم می‌خورد.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir