سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 31889
تاریخ انتشار : 1401/05/25 07:54

جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران داوران و اساتید سه بخش دیگر خود را شناخت



بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، داوران و اساتید خود را در سه رشته نقاشی، طراحی، سفال و سرامیک شناخت.

به گزارش تجسمی آنلاین از واحد ارتباطات و رسانه بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، پس از معرفی داوران و اساتید رشته‌های کاریکاتور، خوشنویسی و نگارگری، داوران و اساتید سه رشته نقاشی، طراحی، سفال و سرامیک این جشنواره نیز معرفی شدند. 

بر این اساس، در رشته نقاشی، جمشید حقیقت‌شناس به عنوان داور و استاد کارگاه و واحد خاکدان به‌عنوان استاد میهمان حضور خواهند داشت. 

در رشته سفال و سرامیک، هیربد همت‌آزاد به عنوان استاد کارگاه و داور و صادق باقری نیز به عنوان داور، هنرجویان جوان را همراهی خواهند کرد.

همچنین در رشته طراحی، بهرام کلهرنیا به عنوان استاد کارگاه و داور و جمال عرب‌زاده به عنوان داور فعالیت خواهند داشت. 

 

جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران داوران و اساتید سه بخش دیگر خود را شناخت

 

مرکز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها به منظور رقابت در عرصه خلاقیت‌های هنری، ارتقای تخصصی هنرجویان و با هدف شناسایی و معرفی جوانان با توجه به مؤلفه شایستگی و ارتباط هنری هنرمندان جوان سراسر کشور، با حضور استادان با سابقه دانشگاهی و هنرمندان، بیست و نهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران می‌کند. 

این جشنواره به دبیری محمدمهدی رحیمیان، در ۱۱ رشته‌ ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق)، سفال و سرامیک، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) و هنرهای جدید (ویدیو آرت، چیدمان، هنرمحیطی) از شهریور تا آذرماه امسال در تهران برگزار می‌شود. 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir