سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 41311
تاریخ انتشار : 1402/08/30 11:32

آغاز به کار آرت ابوظبی با حضور یک گالری ایرانی



پانزدهیمن دوره نمایشگاه هنر ابوظبی با حضور گالری آریا از ایران و در بخش کلاسیک و معاصر آغاز به کار کرد.

به گزارش تجسمی آنلاین، پانزدهمین دوره نمایشگاه هنر ابوظبی از ۲۲ تا ۲۶ نوامبر ۲۰۲۳ در منارات السعدیات، ابوظبی آغاز به کار می کند.

آرت+فر+ابوظبی
 


پانزدهمین نسخه هنر ابوظبی ۹۰ گالری از ۳۱ کشور، از جمله برای اولین بار گالری هایی از گرجستان، مکزیک، برزیل، سنگاپور و شیلی را گرد هم می آورد. 

نسخه امسال، جغرافیای متنوعی را در کنار نمایشگاه‌ها و سفارش‌های مدیریتی نشان می‌دهد و خود را به عنوان مکانی برای کشف تاریخ‌های هنر جهانی قرار می‌دهد. این نمایشگاه متعهد به استقبال از دیدگاه‌های مختلف کیوریتوریال، جاسازی خود در جامعه، و ایفای بخشی جدایی ناپذیر در اکوسیستم هنری در ابوظبی و امارات است. 

دیالا نصیبه مدیر هنر ابوظبی، گفت: «هنر ابوظبی امسال به دلیل وسعت زیاد، با دوبرابر شدن تعداد گالری‌های شرکت‌کننده از روزهای آغازین نمایشگاه، لحظه‌ای مهم در تاریخ نمایشگاه است. ما خوشحالیم که می‌توانیم چنین طیف متنوعی از هنرمندان و گالری‌ها را از سراسر جهان جذب کنیم.

دیالا نصیبه می گوید: این اتفاق جالب تا حدی به لطف مشارکت و تحقیقات مهم نمایندگان گالری‌های جهانی ما. حضور گالری‌های جدید فراوان در این نمایشگاه نشان می‌دهد که بازار هنر محلی و منطقه‌ای در 15 سال گذشته چقدر پویا شده است. با همکاری نزدیک با متصدیان، نمایندگان گالری‌ها، گالری‌ها و هنرمندان، ما همچنین تضمین می‌کنیم که ارائه‌های گالری ما دسترسی بی‌نظیری به تاریخچه‌های هنر و تحقیقات ارائه می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که بازدیدکنندگان فرصت درک بهتر این موقعیت‌های گسترده جهانی را دارند.

فهرست گالری نمایشگاه هنر ابوظبی ۲۰۲۳ نمایشگاه هنر ابوظبی ۲۰۲۳ در ۷ بخش مختلف برگزار می شود که عبارتند از:

 تمرکز: هنگ کنگ

تمرکز: آمریکای جنوبی

 تمرکز: هنرمندان زن عرب

تمرکز: پایداری

تمرکز:  مدرن و معاصر

بخش پروژه های ویژه

بخش ظهور

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما

گالری نیان

گالری اینفو

هنرمندان









کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir