سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 44626
تاریخ انتشار : 1403/02/21 16:56

سه اثر از هنرمندان ایرانی در فروش سه شنبه حراج ساتبیز نیویورک



حراج روز معاصر ساتبیز منتخبی خارق‌العاده‌ای از آثار هنرمندان ایرانی و بین المللی را در روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه ارائه می کند.

به گزارش تجسمی آنلاین، موارد برجسته این حراج عبارت‌‌اند از آثار استثنایی فروخته‌شده به‌نفع مرکز هنری واکر در مینیاپولیس، گروهی باورنکردنی از آثار مجموعه‌ی نمادین نقاشی اسباب‌بازی وارهول، و آثاری از مجموعه‌ی تاریخی باربارا و دانیل فندریک.

حراج روز معاصر همچنین نمونه‌های استثنایی بسیاری از تحسین‌شده‌ترین هنرمندان قرن بیستم و بیست‌ویکم، از جمله آثار گرهارد ریشتر، یوشیتومو نارا، هلن فرانکنتالر، جوآن میچل و جورج کاندو را به‌نمایش می‌گذارد.

اثر دیگر مربوط به منوچهر یکتایی بدون عنوان که در سال ۱۳۵۰ خلق شده و مربوط به مجموعه‌ی شخصی است که در ابعاد ۱۱۲.۱ × ۱۲۶.۷ سانتی متر و رنگ روغن روی بوم است .
اثر دیگر رنگ روغن روی بوم از منوچهر یکتایی نیز در این حراج به فروش گذاشته می شود که ۴۵.۷ × ۴۵.۷ سانتی متر، بدون عنوان و در سال ۱۳۵۴ خلق شده است.

همچنین اثری از مهدی قدیانلو با عنوان صبح بخیر، نیمه‌شب ۱۵۵ × ۱۲۰ سانتی متر اکرلیک و رنگ روغن روی بوم و در سال ۱۳۹۹ خلق شده  به فروش گذاشته می شود.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir