شناسه خبر : 21975 1398/09/17 17:19:33

تاریخ ارسال عکس به جشنواره عکس «هشت» تغییر کرد

تاریخ ثبت‌نام و شرکت در سومین جشنواره سراسری عکس «هشت» با موضوع «شادی» تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره عکس «هشت»، دبیرخانه سومین جشنواره عکس «هشت» ضمن قدردانی از همه عکاسانی که تا کنون در این رویداد شرکت کرده‌اند، از تغییر تاریخ آخرین مهلت ارسال اثر تا ۳۰ دی ماه سال جاری به این جشنواره خبر داد.

جلوه‌های نشاط و شادی در تمام زوایای زندگی ایرانی اسلامی محور اصلی سومین دوره جشنواره عکس «هشت» است و با توجه به این فرمایش امام رضا(ع) انتخاب شده است: بعد از انجام واجبات، کاری بهتر از ایجاد خوشحالی برای مؤمن نزد خداوند نیست.

جلوه‌های شادی در حرم مطهر رضوی و سایر بقاع متبرکه نیز بخش ویژه سومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» است.

در بخش اصلی علاوه بر تندیس جشنواره و لوح افتخار، به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ ۴۰، ۲۵ و ۱۵ میلیون ریال اهدا می‌شود. جایزه نقدی عکاس برگزیده بخش ویژه نیز ۴۰ میلیون ریال است.
جشنواره عکس‌های موبایلی «هشت» طی دوره‌های قبلی با استقبال شایسته هنرمندانی از ۹۰ شهر ایران همراه بود و در مجموع ۲۰۳۶ عکاس هنرمند با بیش از ۲۰ هزار عکس در این رویداد شرکت کردند. همچنین کتاب‌های دو دوره نخست جشنواره که ۱۵۰ عکس برگزیده را شامل می‌شود، در تیراژ هزار نسخه چاپ شد و در اختیار برگزیدگان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی قرار گرفت.

«هشت» به همت شرکت نقش رؤیای بهشت برگزار می‌شود و در اداور پیشین، علاوه بر وزارت ارشاد و بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع)، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، سازمان فضای مجازی سراج، باغ‌موزه قصر و فرهنگسرای ارسباران از جشنواره حمایت کردند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره عکس «هشت» به نشانی https://royayebehesht.ir مراجعه کنند. تلفن دبیرخانه ۰۲۱۶۶۹۴۱۰۶۱ پاسخگوی پرسش‌های احتمالی شرکت‌کنندگان است.

کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir, All rights reserved. | Powered by www.dorweb.ir