شناسه خبر : 22464 1399/01/17 18:11:42

مهلت ارسال آثار مهرواره‌ نوروزی تا ۲۰ فروردین تمدید شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهلت ارسال آثار در فراخوان مهرواره‌ نقاشی، عکس و فیلم کوتاه «بهار در خانه» را تا ۲۰ فروردین تمدید کرد.

به گزارش  تجسمی آنلاین و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهرواره نوروزی «بهار در خانه» که ویژه تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ از سوی کانون برای مخاطبان ۴ تا ۱۸ سال تدارک دیده شده بود، تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ تمدید شد.

بر همین اساس، در بخش نقاشی کودکان و نوجوانان می‌توانند با تکنیک آزاد در اندازه دل‌خواه خود نقاشی بکشند و با گوشی همراه از آن عکس بگیرند و ارسال کنند.

هم‌چنین در بخش عکس این مهرواره علاقه‌مندان به این هنر می‌توانند از موضوع‌های مورد علاقه خود با گوشی تلفن همراه عکاسی کنند و در بخش فیلم کوتاه نیز با گوشی تلفن همراه به صورت افقی به مدت ۹۰ ثانیه تا ۳ دقیقه فیلم تهیه و ارسال کنند.

بر اساس فراخوان مهرواره «بهار در خانه»، شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر بخش تنها یک اثر، با کیفیت مناسب را تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ در سایت بارگذاری و فرم اطلاعات خواسته شده از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، عنوان اثر، نام استان، شهر را تکمیل کنند.

این رویداد در قالب مهرواره برگزار می‌شود و رتبه‌بندی و اعلام برگزیده ندارد اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود و این آثار به مرور در صفحه‌های کانون در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیش‌تر مهلت ارسال آثار به مهرواره «بهار در خانه» تا ۱۶ فروردین اعلام شده بود.

کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir, All rights reserved. | Powered by www.dorweb.ir