شناسه خبر : 23880 1399/06/24 13:06:35

نمایش آنلاین آثار دو هنرمند ایرانی در بازل سوئیس

گالری دستان با آثار دو هنرمند در رویداد بین‌المللی "لیست شو تایم" حضور دارد.

رویداد بین‌المللی لیست شو تایم (Liste Showtime) از 14 تا 20 سپتامبر 2020 برگزار می‌شود. گالری دستان با ارائه آثاری از هدی کاشیها در لیست شو تایم حضور دارد و مجموعه‌ای از نقاشی‌های اکریلیک روی بوم او را به نمایش می‌گذارد.

ابتکار جدید Liste Showtime  که در دوران کرونا شکل گرفته است، یک بستر آنلاین برای 72 گالری بین‌المللی از 35 کشور است، جایی که آنها یکی از هنرمندان خود را به‌طور کامل معرفی کرده و آثاری از او را برای فروش ارائه می‌دهند. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه آنلاین می‌توانند به نشانی showtime.liste.ch مراجعه کنند.

آرت‌فر لیست بازل (Liste Art Fair Basel) حدود 25 سال است که در سوئیس برگزار می‌شود و هدف آن کشف‌های جدید در هنر معاصر است. از سال 1996 هر ساله، نسل جوان گالری‌ها، هنرمندانی را در این رویداد معرفی می‌کنند که نمایندگان آخرین تحولات و گرایش‌های هنر معاصر هستند. کمیته "لیست" سالانه حدود 75 گالری از بیش از 30 کشور جهان را انتخاب می‌کند و در این میان حضور گالری‌هایی از مناطق در حال توسعه اهمیت زیادی دارند. بسیاری از مهم‌ترین گالری‌های هنری جهان، موفقیت فعلی خود را در Liste پایه‌گذاری کرده‌اند.

علاوه بر این نمایشگاه آنلاین، "لیست شو تایم" بخش جدید دیگری با نام وب شاپ دارد که در آن پوسترهایی از نیما زارع نهندی برای فروش آنلاین به صورت نسخه PDF ارائه شده است. این بخش نیز مانند یک نمایشگاه از 12 تا 15 سپتامبر برگزار شده و می‌تواند در سراسر جهان نشان داده شود. نسخه‌های PDF می‌تواند به راحتی به صورت دیجیتالی ارسال شده و به عنوان پوستر در سایت‌ها استفاده شود. همچنین پوسترها در بیلبوردهای تبلیغاتی عمومی در سراسر شهر بازل به نمایش در می‌آیند.

مجموعه آثار نمایشگاه پوستر "بازنویسی تصورات ما" بر اساس مقاله‌ای از کیم استنلی رابینسون، نویسنده داستان‌های علمی در مجله "نیویورکر"، ساخته شده است. در دورانی که زندگی عادی مردم دنیا به هم ریخته و چیزهایی که قبلا تنها در تخیلات ما حضور داشتند، به وقوع پیوستند، این پوسترها توسط 72 هنرمند طراحی شده و این سوال را طرح می‌کند که وقتی آنچه قبلاً خیالی بود دیگر خیالی نیست، آینده جدید ممکن است چگونه باشد؟

کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir, All rights reserved. | Powered by www.dorweb.ir