شناسه خبر : 24132 1399/09/04 13:12:29

10 آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در بخش پژوهش دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران

دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران اسفندماه 1399 توسط سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش تجسمی آنلاین،  تداوم برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران در دهه هشتاد و نود شمسی به‌عنوان یک رویداد هنری، علاوه بر ایجاد امکان‌های ویژه و منحصربه‌فرد در حوزه عمل اجتماعی و تاثیر متقابل هنر و شهر و هنرمند، بستر مطالعاتی و بررسی سیر یک جریان پویا را نیز فراهم کرده است. در دهمین دوره برگزاری این رویداد هنری؛ نهاد مجری درصدد است با نظر به چشم‌انداز تعریف شده سمپوزیوم، جایگاه ایران را در هنر مجسمه‌سازی منطقه تثبیت و ارتقاء بخشد. همچنین با تلاش برای احیای میراث تاریخی ایران در زمینه حجاری و سنگ‌تراشی؛ فضای تعامل و گفتگو در زمینه مجسمه‌سازی شهری را فراهم کرده و فرصت تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها را با حضور هنرمندان و صاحب‌نظران بین‌المللی و ملی ایجاد نماید.

در این دوره از سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران برای اولین بار بخشی به پژوهش اختصاص‌یافته است تا  پژوهشگران فعال در حوزه مجسمه‌سازی و هنر شهری را دعوت به همکاری کند. در این بخش علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه رزومه و سوابق پژوهشی، در قالب تیم‌های پژوهشی سمپوزیوم در کارگروه‌های تولید محتوی مشارکت نمایند.

مهلت ثبت‌نام در بخش پژوهش تا 10 آذرماه است و متقاضیان می‌توانند تمامی سوابق خود را به همراه فرم تکمیل شده ثبت‌نام به نشانی 10th.tehransymp@gmail.com ارسال کنند. در عنوان ایمیل حتما عبارت (متقاضی بخش پژوهشی + نام کامل پژوهشگر) ذکر شود.

کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir, All rights reserved. | Powered by www.dorweb.ir