شناسه خبر : 24267 1399/10/30 09:57:42

نمایشگاه امیرحسین فلاح در نیویورک

آثار امیرحسین فلاح در گالری "دنی دیمین" نیویورک به نمایش درآمده است.

به گزارش تجسمی آنلاین،  ‌نمایشگاهی از آثار امیرحسین فلاح، هنرمند ایرانی- امریکایی، در گالری "دنی دیمین" شهر نیویورک برپاست. این نمایش با عنوان "یک حقیقت بی‌رحمانه بهتر از یک توهم راحت" از 8 ژانویه آغاز به کار کرده و تا 2 مارس (12 اسفند) ادامه دارد.

آثار فلاح رویکردی نقادانه را از واسازی و استفاده از پرتره‌ها به اشکال مختلف ارائه می‌دهند. او با دیدگاهی متفاوت سعی در گذار از سنت پرتره‌نگاری تاریخی هنر دارد که با تاملات او درباره هویت و روایت شخصی آمیخته است.

فلاح گفته است: "در این مجموعه نقاشی‌ها مبتنی بر درس‌های زندگی، هشدارها و داستان‌تمثیلی است که گویی می‌خواهم به پسر 5 ساله‌ام انتقال دهم. "

 مقابله با نژادپرستی، سواستفاده از قدرت، حرص و آز، بیگانه‌ستیزی و تغییر اقلیمی از موضوعات آثار این هنرمند است.

 او بسیاری از این آثار را قبل از شروع ویروس کرونا نقاشی کرده و در سال 2020 این مجموعه را کامل کرده است.

امیرحسین فلاح دارای مدرک کارشناسی نقاشی و هنرهای زیبا از کالج موسسه‌ هنر مریلند و کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس است. او با مدیوم‌های نقاشی، طراحی، مجسمه‌سازی و چیدمان کار می‌کند و در آثارش از زبان بصری کلاژ و طرح‌های پیچیده استفاده می‌کند.

آثار این هنرمند در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی در ایالات متحده و دیگر کشور‌ها به نمایش گذشته شده است. آثار فلاح در سال ۲۰۱۵ در موزه‌ی هنرهای معاصر نِرمان در کانزاس ایالات متحد به نمایش درآمد و بودجه حمایتی موسسه نقاشان و مجسمه‌سازان جوئان میچل به او اهدا شد. او در سال ۲۰۰۹ از هنرمندان برگزیده دوسالانه شارجه بود. فلاح در لس آنجلس زندگی و کار می‌کند.

کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir, All rights reserved. | Powered by www.dorweb.ir