شناسه خبر : 30588 1400/10/14 12:58:16

نقاشانی نوگرا با آثار مدرنیسم در گالری آرتیبیشن

مجموعه کلکسیونر ۱۰ با آثاری از ۱۸ هنرمند معاصر نقاشی ایران از روز جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ در گالری آرتیبیشن به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش تجسمی آنلاین، آرتیبیشن با انتخاب آثار مدرنیسم از نقاشان نوگرای تاریخ هنر تجسمی ایران و تمرکز بر اقتصاد هنر، دهمین نمایشگاه کلکسیونر را به اجرا در می‌آورد. نمایشگاه کلکسیونر از سال ۱۳۹۷ با هدف گردآوری آثار هنر ایران، نقطه‌ آغازی برای همکاری آرتیبیشن با مجموعه‌داران، گالری‌داران و خریداران حرفه‌ای شد.

آثار منتخب از هنرمندانی چون محمد احصایی، احمد اسفندیاری، پروانه اعتمادی، نصرالله افجه‌ای، هانیبال الخاص، ناصر اویسی، هوشنگ پزشک نیا، صادق تبریزی، محمدعلی ترقی جاه، محمد ابراهیم جعفری، گرنیک درهاکوپیان، محمود زنگنه، بهجت صدر، ناصر عصار، ابراهیم فرجی، فریده لاشایی، اردشیر محصص و منوچهر نیازی است.

هر یک از این نام‌ها سهم به سزایی از تاریخ هنر تجسمی دارند و آثار نقاشی و نقاشی‌خط در این مجموعه همچون رویداد‌های قبلی کلکسیونر در آرتیبیشن، با تلاش برای گسترش فرهنگ مجموعه‌داری و توسعه هنر تجسمی به عنوان رسالت گالری آرتیبیشن در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ (روز‌های تعطیل از ۱۶ تا ۲۰) به گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به اتوبان همت، خیابان گل‌نبی، میدان احمدی روشن، خیابان ساسانی‌پور، کوچه‌ قندی، شماره ۶ مراجعه کنند.

کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir, All rights reserved. | Powered by www.dorweb.ir