سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 21426
تاریخ انتشار : 1398/06/03 11:36

اعلام زمان برگزاری هفتمین جشنواره ملی رویش



معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری هفتمین جشنواره ملی رویش در روزهای ششم و هفتم شهریور ماه به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس خبر داد.

به گزارش تجسمی آنلاین، غلامرضا غفاری اظهار داشت: فرآیند برگزاری هفتمین جشنواره ملی رویش مبتنی بر رویکردهای جدید از آبان ماه سال ۹۷ با ابلاغ دستورالعمل جشنواره به دانشگاه‌ها و مٶسسات آموزش عالی کشور آغاز شد.


وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وی افزود: در این دوره از جشنواره، برای افزایش مشارکت دانشگاه‌ها و تقویت امید در میان دانشجویان، جشنواره رویش در ۸۶ دانشگاه کشور برگزار شد که نتیجه این جشنواره‌ها در رویداد ملی رویش تجلی می‌یابد.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: در این دوره از جشنواره هزار و ۵۷۸ کانون از ۱۳۷ دانشگاه مشارکت داشته و به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود از طریق سامانه جشنواره و مرسولات پستی پرداخته‌اند که این تعداد در سه گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند.


غفاری گفت: علاوه بر بخش کانون‌های برگزیده، بخش آثار از دیگر بخش‌های جشنواره است که در این بخش، دانشجویان کانونی در رشته‌هایی از قبیل ادبی، فیلم، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، هنرهای کاربردی (دستی)، عکس، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی به صورت فردی و گروهی رقابت کردند.


غفاری اظهار داشت: علاوه بر بخش رقابتی جشنواره، در بخش غیر رقابتی، ایده‌های کانونی و چهره‌های موفق کانونی از دیگر محورهای جشنواره بود که در این محورها به ترتیب ۱۱۵ ایده و ۹۰ چهره به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند و پس از ارزیابی و انتخاب ایده‌های منتخب، حمایت از اجرای آنها به دانشگاه‌های مربوطه توصیه می‌شود.


وی با اشاره به فرآیند داوری و انتخاب برگزیدگان خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ چهره برجسته دانشگاهی و افراد خبره در قالب ۱۸ گروه برای داوری آثار و دستاوردها دعوت شدند تا در مدت یک ماه به ارزیابی و انتخاب برگزیدگان بپردازند.

 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir