سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 21685
تاریخ انتشار : 1398/07/17 10:54

15 نقاش «سکوت نامحسوس» را روایت می کنند



نمایشگاه گروهی نقاشی «سکوت نامحسوس» با ارائه آثار ۱۵ نقاش عصر جمعه (۱۹ مهر ماه) در گالری مژده آغاز به کار می‌کند.

به گزارش تجسمی آنلاین ، علی خالق انتخاب آثار این نمایشگاه را عهده دارد و قرار است رویکردهای متنوع نقاشی پیکره‌ای امروز ایران را مرور کند.

در این نمایشگاه آثاری از علیرضا آدمبکان، علیرضا چلیپا، بهنام کامرانی، حسین تمجید، لیلا ویسمه، مسعود کشمیری، مهرداد خطایی، مرتضی خسروی، اوژن شیراوژن، سعید احمدزاده، علی خالق، نزار موسوی نیا، احسان نصری، داریوش قره زاد، حمیده حجار به نمایش گذاشته می‌شود.

بهنام کامرانی، نقاش و استاد دانشگاه در نوشتاری برای معرفی این نمایشگاه نوشته است:

«نقاشی پیکره‌ای امروز ایران جنبه‌های تازه‌ای را نشان می‌دهد. این جنبه‌ها از سویی به رهیافت‌های شخصی و روانشناسه ارتباط دارند و از سویی دیگر زمینه‌های اجتماعی در پیدایش آنها موثر می‌کند. راه‌کارهای نقاشان نیز  گوناگونی زیادی دارد و رویکردهای بازنمایانه، طنز آمیز، خیالی، اقتباسی و بیانگرانه را در بر می‌گیرد. آنچه اهمیت دارد این است که هر کدام از این نقاشی‌ها قسمتی از تجربه‌ها و فرهنگ بصری ما را نشان و شکل می‌دهد. این هنرمندان می‌کوشند شرایط پیچیده و در حال گذار در همه چیز، را به آثاری برای دیدار کند.»

آیین گشایش نمایشگاه «سکوت نامحسوس» ساعت ۱۶ روز جمعه (۱۹ مهر ماه) در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا تاریخ ۲۶ مهر ماه (غیر از شنبه) از ساعت ۱۲ تا ۲۰ دایر است.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir